קינג לבנט: אתה חבר בממשלה שרוצה למסור חלקים מירושלים

אריה קינג, חבר מועצת העיר ירושלים ומראשי "ירושלים מאוחדת", מאשים את בנט בחברות בממשלה אשר מקיימת מו"מ מדיני תוך מסירת חלקים מירושלים: "אתה כמו אורלב שהיה בממשלה בזמן ההתנתקות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 05/11/13 14:56 ב בכסלו התשעד

קינג לבנט: אתה חבר בממשלה שרוצה למסור חלקים מירושלים

אריה קינג, חבר מועצת העיר ירושלים ומראשי תנועת ”ירושלים מאוחדת“, שיגר היום (ג‘) מכתב פומבי לשר לענייני ירושלים, נפתלי בנט, בו הוא מאשים אותו בחברות בממשלה אשר מקיימת בימים אלה משא ומתן על עתידה של ירושלים - תוך נכונות למסור חלקים ממנה במסגרת הסכם להסדר קבע.

”בימים האחרונים מתגברות השמועות (שלא הוכחשו על ידי המעורבים) שממשלת ישראל שאתה חבר בה, נושאת ונותנת על עתידה של ירושלים, כלומר במילים אחרות, אתה שותף בממשלה שמוכנה למסור לידי אויבינו חלקים מבירתנו הקדושה, ירושלים“, כותב קינג לבנט.

”למצער, למרות שגל השמועות רק הולך וגובר הרי שמצדך ומצידו של אורי אריאל, שר השיכון בהווה ויו"ר פורום ירושלים מאוחדת לשעבר לא נשמעת תגובה, לא נראית פעולה ולא כל עמידה החלטית ברורה ומיידית כנגד כוונה זו של ראש הממשלה וממשלת ישראל למסור שכונות מירושלים לידי אויבינו“, כותב קינג, שמוסיף כי ”המצב הנוכחי, שבו אתה ואורי אריאל חברים בממשלת ישראל שמתכוונת למסור שכונות מירושלים לאויבינו, מזכירה לי את שותפתו של זבולון אורלב בממשלת שרון בתקופת טרום-ההתנתקות“.

קינג בחר להשוות במכתב את התנהלותו של בנט לזו של זבולון אורלב, אשר כיהן כיו“ר המפד“ל החבר בקואליציה בממשלת ההתנתקות של שרון. ”אתה איש משכיל ואיש שמסוגל לפענח מגמות, לא תוכל לרחוץ בניקיון כפיים במידה וחס וחלילה, נתניהו יממש את תוכנתו לחלוקת ירושלים“, הוסיף וכתב קינג במכתבו, שהסתיים בתקווה כי ”אתה ואורי אריאל תציבו אולטימטום לנתניהו בהקדם שירושלים לא תעלה כלל על שולחן הדיונים“.