"קוממיות" קראה לפעיליה: "הגנו בגופכם על בתי גבעת האולפנה"

תנועת הימין פרסמה גילוי דעת הקורא ל"מאבק עיקש ונחוש" נגד הריסת שכונת גבעת האולפנה בבית אל. "נתנגד בכל תוקף להרס הנפשע", אומרים בתנועה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 14/06/12 10:54 כד בסיון התשעב

"קוממיות" קראה לפעיליה: "הגנו בגופכם על בתי גבעת האולפנה"
עדי, צילום: עדי

תנועת "קוממיות" פרסמה היום (ה') גילוי דעת המציג את גישתה שלה להתמודדות עם פינוי שכונת גבעת האולפנה בבית אל. "אנו סבורים כי יש להימנע מלחתום על הסכם ולנהל מאבק עיקש ונחוש נגד ההריסה - הלא יהודית, לא ציונית, לא צודקת ולא מוסרית", טוענים בתנועה.

ב"קוממיות" ציינו כי הם "מחזקים את הנהגת היישוב בית אל על החלטתה להוביל מאבק נחוש למניעת ההרס". בהמשך להחלטה זו, בתנועה קראו לציבור הרחב "לבוא בהמוניו, לחזק את הנהגת הישוב ואת תושבי השכונה, להגן בגופו על המבנים ולהתנגד בכל תוקף להרס הנפשע. השתתפות והזדהות רבתי של הציבור תוך הפגנת מסירות לארץ ישראל ביכולתה להעצים את עוז הרוח ותעצומות הנפש של מנהיגי המערכה אל מול רוחות של חולשה ורפיון המובילים לתמורה של נזיד עדשים".

"יחד עם זאת, היות וההחלטה ברגע האמת - האם לחתום תחת לחץ על הסכם או ללכת עד הסוף ולהיאבק - אינה בידיים שלנו אלא בידיה של הנהגת הישוב, אין אנו יכולים להבטיח מאבק עד הסוף. אנו מבטיחים לפעול בכל כוחנו כדי שכך יהיה ומקווים שנצליח, אולם, כאמור, ההחלטה הסופית אינה בידיים שלנו", מדגישים בתנועה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן