קבר ר´ מאיר בעל הנס יהיה פתוח 24 שעות ביממה

לקראת השנה החדשה, יוצא סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, בבשורה נוספת: קבר ר´ מאיר בעל הנס, שהיה סגור עד כה משעות הערב למתפללים, יהיה פתוח בכל שעות היממה, עד לאחר החגים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 01/09/13 16:37 כו באלול התשעג

קבר ר´ מאיר בעל הנס יהיה פתוח 24 שעות ביממה
עיריית טבריה, צילום: עיריית טבריה

סגן השר לשירותי דת, הממונה על המקומות הקדושים, הרב אלי בן דהן, נענה לפניית אזרחים שמבקשים להגיע לציון הקבר של ר' מאיר בעל הנס בטבריה ולהתפלל שם, במיוחד לקראת תקופת החגים, בה המוני בית ישראל יוצאים לטייל ברחבי הארץ.

עד כה, הקבר היה סגור משעות הערב המוקדמות, דבר שמנע מאלפי המתפללים שרצו לפקוד את הציון בשעות הלילה, לעשות כן. מעתה יוכלו המתפללים להגיע ולהתפלל בקבר בכל שעות היממה, זאת לפחות עד לאחר החגים.

נזכיר כי רק בשבוע שעבר לאחר פעולה משותפת של סגן השר בן דהן וח"כ אורית סטרוק נפתח גם קבר רחל מדרום לירושלים, לכניסת מתפללים לאורך כל שעות היממה.

סגן השר לשירותי דת, הרב בן דהן מברך על השינוי ואומר כי "עם ישראל מגיע בהמוניו בתקופת החגים להתפלל ולשפוך שיחו לפני הקב"ה לציונים רבים. בעז"ה בכוונתי לפעול לסייע לכלל אזרחי ישראל להגיע לאתרים ולציונים השונים בשעות הנוחות להם ובמועדים הנוחים להם. אני שמח כי בזכות העבודה שנעשתה, גם קבר ר' מאיר בעל הנס יהיה פתוח. אני בטוח שרבים נוספים יגיעו כעת לקברו של ר' מאיר, להתפלל לרפואה שלמה ולגאולה קרובה“.