צפו: הנשיא, השופט וראש הממשלה בצלאל סמוטריץ'

ח"כ חיליק בר תקף את סמוטריץ' ואת הקואליציה בנוגע לחוק ההסדרה. "ראש הממשלה מתחבא מאחורי בצלאל סמוטריץ' למרות שהוא נמוך ממנו ורזה ממנו. כולנו, כל הכנסת הגדולה בישראל מצליחה להתחבא מאחורי מטר שישים של חריצות ראויה לציון"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 08/12/16 12:37 ח בכסלו התשעז

צפו: הנשיא, השופט וראש הממשלה בצלאל סמוטריץ'
Nati Shohat, פלאש 90, צילום: Nati Shohat, פלאש 90

"ראש הממשלה מתחבא מאחורי בצלאל סמוטריץ' למרות שהוא נמוך ממנו ורזה ממנו, הוא מצליח להתחבא מאחוריו. כולנו, כל הכנסת הגדולה בישראל מצליחה להתחבא מאחורי מטר שישים של חריצות ראויה לציון" ח"כ חיליק בר מהמחנה הציוני מתח אמש ביקורת על התנהלות הממשלה בחקיקת חוק ההסדרה ובעיקר על ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי. ח"כ בר גרם ללא מעט מחברי הכנסת של הבית היהודי להתגלגל מצחוק במליאת הכנסת במהלך ההצבעה על חוק ההסדרה.

[embed]https://www.facebook.com/Bezazelsmotrich/videos/719360734884973/[/embed]ח"כ בר אמר כי הכנסת כולה מסתתרת מאחורי ח"כ סמוטריץ' בחקיקת חוק ההסדרה. "חברי וחברותי, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ', אדוני יושב ראש הכנסת בצלאל סמוטריץ', אדוני ראש הממשלה בצלאל סמוטריץ', נשיא בית המשפט העליון בצלאל סמוטריץ'. לצערי כולנו היום בצלאל סמוטריץ'" פתח ח"כ בר את נאומו.

"את מה שהיה לי לומר על החוק הזה אמרתי כשבצלאל סמוטריץ' ישב פה וניהל את הישיבה ואמרתי למה החוק הזה גרוע, לא דמוקרטי, לא חוקתי ויפגע בנו בעולם, אבל אני רוצה לדבר על למה כולנו בצלאל סמוטריץ'" אמר ח"כ בר.

"אם בחוק כזה חשוב בוחר ראש הממשלה ובוחרת הכנסת הגדולה של מדינת ישראל, להתחבא מאחורי חבר כנסת מהספסלים האחוריים של הקואליציה, מהימין הפחות פרגמטי של הקואליציה, אם ממשלת ישראל בוחרת בנושא כזה חשוב להסתתר מאחורי הצעת חוק פרטית של מי ששייך,לראייתי, לימין הלא ציוני, של מדינת ישראל, אתם צריכים להתבייש. החוק הזה יוביל אותנו למדינה דו לאומית שתהיה חירוב החזון הציוני שימיט עלינו אי-רוב יהודי בישראל".

ח"כ בר אמר כי חוק ההסדרה חשוב לשני צידי המפה הפוליטית "לנו זה חשוב כי אנחנו חושבים שזה הורס המון חלקות טובות בדמוקרטיה, לכם בצלאל סמוטריץ', זה חשוב כי אתם רוצים להסדיר את ההתיישבות" אך הדגיש כי גם הוא רוצה שההתיישבות ביהודה ושומרון תוסדר.