צעיר יהודי נדקר בשכונת רמות בירושלים

הצעיר נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול בבית החולים, כשהמחבל הדוקר נמלט לאזור יהודה ושומרון. ח"כ אריאל: סימן המבשר את גל הטרור, בשל כניעת נתניהו לחמאס

חדשות כיפה אורי פולק 22/10/11 19:11 כד בתשרי התשעב

צעיר יהודי נדקר בשכונת רמות בירושלים
Gellerj-cc-by-sa, צילום: Gellerj-cc-by-sa

צעיר יהודי נפצע בשעות הצהריים (שבת) באורח קשה, לאחר שנדקר על ידי מחבל פלסטיני בשכונת רמות בירושלים.

מדיווחים ראשוניים עולה כי צעיר פלסטיני בשנות ה-20 לחייו דקר ופצע באורח קשה צעיר יהודי בשכונת רמות בירושלים. הנדקר פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בעיר. צה"ל והמשטרה עורכים מצוד אחר המחבל ומחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע - לאומני.

המחבל נמלט ככל הנראה לכיוון אזור יהודה ושומרון, עורך כעת צה"ל חיפושים נרחבים באזור צפון-מערב חטיבת בנימין, על מנת לתפוס את המחבל.

ח"כ מיכאל בן-ארי ("האיחוד הלאומי") אמר בעקבות הפיגוע כי "ממשלת נתניהו נתנה למחבלים רישיון להרוג. עסקת שליט העבירה מסר של אור ירוק לטרור לחזור לרחובותינו". לדבריו, "מעתה יודע כל מחבל כי העונש על רצח יהודי דומה לעונש על גנבת רכב בתוספת תנאים של מלון חמישה כוכבים בכלא, ותנאים חמישה כוכבים בשחרור מהכלא".

גם חברי הכנסת יעקב (כצל'ה) כץ וח"כ אורי אריאל, אמרו הערב לכיפה כי "פיגוע הדקירה בירושלים, לצד ניסיון הדקירה בצומת גוש עציון וההצתות בגליל בסוף השבוע שעבר, הינן הסימן המבשר את גל הטרור הבא עלינו לרעה, בעקבות הכניעה המבישה של נתניהו בפני החמאס". חברי הכנסת ציינו כי "כעת על נתניהו להנחות את כוחות הביטחון והעומד בראשם, שר הביטחון אהוד ברק, להפסיק לפעול כנגד המתיישבים והמאחזים ביהודה ושומרון ולהפנות את המאמצים על מנת לנקוט יד קשה כנגד ניסיונות המחבלים המרימים ראש בניסיון לפגוע בנו".