ציפי חוטובלי מציגה: הדור הבא בפוליטיקה

היא נולדה בקרית ארבע וההתיישבות זורמת לה בורידים. ירשה את בנט ושקד בניהול תנועת 'ישראל שלי' וזכתה השנה בפרס מוסקוביץ' לציונות. סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, רוצה להכיר לכם את- שרה העצני כהן

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/10/16 14:50 יח בתשרי התשעז

ציפי חוטובלי מציגה: הדור הבא בפוליטיקה
Roman Yanushevsky / Shutterstock.com, צילום: Roman Yanushevsky / Shutterstock.com

נעים להכיר: "שרה העצני מייצגת את הדור הצעיר של הימין האידיאולוגי", אומרת סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי. לדעתה, פעילותה הנוכחית של העצני-כהן, מהווה קרקע פוריה לעתיד פוליטי מובטח. "שימוש בכלים של עמותה חברתית כמו ישראל שלי, שמעמיקה את השיח המדיני, ופעילות ציבורית מגיל צעיר הם התחלה מצוינת לקריירה פוליטית".

איפה היתה ומה עשתה: העצני- כהן, (33), נשואה ואמא לשלושה ילדים. נולדה בקרית ארבע וגרה כיום בירושלים. היא נכדתו של עו"ד אליקים העצני, ח"כ לשעבר ופובליציסט בהווה ומצוייה בסיומם של לימודי תואר שני במדיניות ציבורת. בעבר היתה המנהלת החינוכית של תנועת בית"ר העולמית ומזה 3 שנים היא מנהלת את תנועת 'ישראל שלי'. בשנה האחרונה, יצרה העצני-כהן, פרוייקט משותף עם עיתון 'מקור ראשון', שנקרא 'המסע הרעיוני', במסגרתו ניסתה לעצב ולהגדיר, בעזרת מרואיינים שונים מחוגי הימין, את החזון המדיני של הימין בישראל. בנוסף לכל זאת, כותבת העצני-כהן טורי דעה והשנה גם זכתה בפרס מוסקוביץ' לציונות על פעילותה הציבורית.

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

לאן היא הולכת: "אני לא שוללת ריצה לכנסת" אומרת העצני, אך מדגישה שבשלב זה היא מעדיפה להתמקד בפעילות ציבורית חוץ פרלמנטרית. "אני אשת ציבור, ואני למען ובגלל הציבור ולמען המדינה. אלה לא סתם קלישאות, באמת חשוב לי מאוד ממה שקורה ויקרה במדינה ואני מאוד מאמינה בפעילות ציבורית, בין אם בתוך הפוליטיקה ובין אם מחוצה לה".

צידה לדרך: "לא להתפשר על הדרך", מציעה חוטובלי ומדגישה כי "הטקטיקה פחות חשובה לאורך זמן, אם המסר ברור".