ציפי חוטובלי מונתה לתפקיד סגנית שר המדע הטכנולוגיה והחלל

במקביל לתפקידה כסגנית שר התחבורה תכהן ציפי חוטובלי גם כסגנית שר המדע, הטכנולוגיה והחלל במעמד שר עד הבחירות לכנסת

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 23/12/14 21:03 א בטבת התשעה

ציפי חוטובלי מונתה לתפקיד סגנית שר המדע הטכנולוגיה והחלל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

סגנית שר התחבורה, ח"כ ציפי חוטובלי, מונתה לסגנית שר המדע הטכנולוגיה והחלל במעמד שר, זאת בנוסף על תפקידה כסגנית שר התחבורה והבטיחות בדרכים. היא מחליפה בתפקידה החדש את ח"כ יעקב פרי מ'יש עתיד' שפרש יחד עם שאר שרי התנועה בעקבות פיטוריו של יאיר לפיד על ידי נתניהו.

הממשלה החליטה במשאל טלפוני על מינויה של חוטובלי ושל ח"כ צחי הנגבי לתפקיד סגן שר במשרד הבריאות, בנוסף על תפקידו כסגן שר במשרד החוץ. המינויים ייכנסו לתוקף במועד בו תימסר בכנסת הודעה על מינוים.

חוטובלי (36) התמודדה לראשונה בפריימריז בליכוד בשנת 2008, אז נבחרה במקום ה-18 איתו נכנסה כחברת הכנסת הצעירה ביותר (30) של הכנסת ה-18. בבחירות הפנימיות ב-2012 הצליחה חוטובלי להבחר במקום ה-12 ולהתברג בעשירייה הראשונה בשל השריון לנשים. בכנסת ה-19 שימשה כאמור חוטבלי כסגנית שר התחבורה, ישראל כץ עד למינוי החדש הערב.

עמדותיה הפוליטיות של חוטובלי נוטות מעט יותר ימינה מחבריה בליכוד והיא עסקה בכנסת האחרונה בתכניתה להחלת הריבונות על יהודה ושומרון ובנושא העלייה להר הבית.

חוטובלי מתמודדת שוב בימים אלו בפריימריז הליכוד ומקווה להמשיך את התקדמותה הפוליטית ולשמש בממשלה הבאה בתפקיד שרה.

"אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על הבעת האמון ובטוחה שזו קריאת כיוון על הרכב הממשלה שתוקם אחרי ה-17 במרץ", ברכה חוטובלי על הקידום ורמזה על שאיפותיה הפוליטיות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן