צור גולדין בוושינגטון: באתי לכאן כדי להחזיר הביתה את הדר

צור גולדין, אחיו של סגן הדר גולדין ז"ל נאם בכנס השנתי בוושינגטון, של הארגון האוונגליסטי CUFI, בפני אלפי משתתפים, חברי סנאט, קונגרס ומובילי דעה ואמר "באתי לכאן כדי להחזיר הביתה את הדר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/07/15 09:49 כז בתמוז התשעה

צור גולדין בוושינגטון: באתי לכאן כדי להחזיר הביתה את הדר
דוברות, צילום: דוברות

אמש קיים הארגון הנוצרי-אוונגליסטי, תומך ישראל "נוצרים מאוחדים למען ישראל" את הכנס השנתי של הארגון, זו השנה העשירית, במעמד אלפי משתתפים, ביניהם חברי קונגרס וסנאט, מובילי דעה ומשפיעים.

הכנס, המתקיים בוושינגטון הבירה, אירח השנה את אחיו התאום של הדר גולדין ז"ל, צור, אשר פנה אל מנהיגי העולם ומדינת ישראל ודרש: למנוע את שיקומה של עזה באופן מוחלט, עד אשר יוחזרו גופותיהם של הדר ושל אורון שאול ז"ל.

"באתי להחזיר את אחי התאום הביתה", אמר צור לאלפי הנוכחים. "אני קורא למנהיגי העולם למנוע כל צעד לשיקום עזה, עד אשר תוחזר גופתו של אחי ז"ל. הגיע הזמן שאנו, בני העולם החופשי, נקבע את הכללים לחמאס ונפסיק לשחק לידיו".

"המשא ומתן הקרוב הוא הזדמנות לשנות מדיניות בת 30 שנה, של חולשה בהתמודדות עם סוגיית החטיפות, כלי הנשק המנצח במלחמה הפסיכולוגית של חמאס וחיזבאללה נגד ישראל. זה הזמן לגרום לאויב להפסיק להאמין בשיטתו, זו ההזדמנות להביא לשינוי שנובע מעמדת כוח, צדק ומוסר, שינוי במסגרתו אנו קובעים לחמאס את הכללים ולא שבויים בקונספציה המשחקת לידי חמאס.

CUFI הוא הארגון הנוצרי-אוונגליסטי הגדול ביותר בארה"ב, והוא מונה קרוב ל-2 מיליון חברים. זה הארגון היחיד שפנה ישירות לקונגרס במהלך מבצע "צוק איתן", תמך בעמדת ישראל והתנגד להפסקת האש. במהלך האירוע ישודר נאומו של ראש הממשלה בפני באי הוועידה, כ-5000 במספר.