"צהר": נמשיך לפעול למען עם ישראל

הרב דוד סתיו בירך את הרבנים הראשיים לאו ויוסף ואיחל להם "שיצליחו לשנות את הרבנות ולחברה מחדש אל כלל הציבור הישראלי"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 24/07/13 20:59 יז באב התשעג

"צהר": נמשיך לפעול למען עם ישראל
יחצ, צילום: יחצ

בארגון רבני ”צהר“ קיבלו באכזבה גלויה את תוצאות הבחירות לרבנות הראשית ואת העובדה כי הרב דוד סתיו, יו“ר הארגון, לא זכה להיבחר לתפקיד הרב הראשי האשכנזי.

בהודעה שפורסמה הערב על ידי הארגון נמסר כי ”צהר“ והרב סתיו מברכים את הרבנים הראשיים לישראל ”ומאחלים להם שיזכו לשנות את הרבנות ולהצליח לחבר אותה מחדש אל כלל הציבור הישראלי - הציבור אותו הרבנות נועדה לשרת“.

”צהר מתחייבת לשתף פעולה עם הרבנים הנבחרים בכל התחומים החיוניים לעתיד היהודי המשותף במדינת ישראל“, נאמר על ידי הארגון, ”במקביל, צהר מתחייבת כלפי הציבור הישראלי וכלל המפלגות הציוניות שתמכו ברב סתיו, ומיליוני הישראלים אותם הם מייצגים, שהיא תמשיך להיות שם בשבילם ותמשיך להיות חומת מגן יהודית מול מגמות של בדלנות, הקצנה, עסקנות ושררה“.

”רצה הקב"ה שלא נעשה את המהפכה של צהר מתוך המערכת, אך ליבנו אמונה ואנחנו נמשיך להשתדל לחבר את היהדות לעם ישראל כולו כהלכה ובאהבה כדי שחלילה לא נתפצל לשני עמים. מי יתן וכפי ששינינו את האג'נדה של כל המועמדים בבחירות האלו, שבגלל צהר דיברו בראש ובראשונה על קירוב לבבות ואחדות עם הציבור החילוני והמסורתי, כך נוכל גם להמשיך להשפיע על גישת הממסד הרבני בנושאים הבוערים של ברור יהדות, כשרות, שמיטה, גיור ונישואים כהלכה“, נמסר.