פרשת סלומינסקי: יועציו הבכירים של בנט מסרו עדות במשטרה

המקורבים לבנט, ביניהם משה קלוגהפט ומזכ"ל המפלגה ניר אורבך, נשאלו לגבי חשדות המיוחסים לו בהפעלת קבלני קולות. הבית היהודי: "מתן העדויות יסייע לרשויות החוק"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 10/03/13 10:50 כח באדר התשעג

פרשת סלומינסקי: יועציו הבכירים של בנט מסרו עדות במשטרה
יחצ, צילום: יחצ

כוורת היועצים הבכירה של יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, מסרה עדות בסוף השבוע האחרון במשרדי היחידה המרכזית לחקירות הונאה - זאת במסגרת ”פרשת סלומינסקי“. המקורבים לבנט נשאלו לגבי חשדות המיוחסים לו, לרבות הפעלת קבלני קולות בערים שונות בארץ וביצוע מפקדים בתשלום - לכאורה - בפריימריז לראשות המפלגה.

בין היתר זומנו למשטרה גם מזכ“ל המפלגה ניר אורבך, ששימש במהלך הפריימריז כראש המטה של בנט, רז קיל, יועצו הפוליטי של בנט, משה קלוגהפט, יועץ התקשורת של בנט וחבר צוות המו“מ הקואליציוני מטעם המפלגה וטל גן צבי, יועצו של בנט וכיום מנהל המטה שלו.

כזכור, פרשת קניית הקולות התפרסמה בעקבות הקלטות ששודרו באמצעי התקשורת, בהם נשמע קבלן קולות מעיד לכאורה כי קיבל תשלום מניסן סלומינסקי כדי שיפקוד עבורו מצביעים פוטנציאליים. סלומינסקי עצמו הכחיש את החשדות נגדו ואף פנה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להאיץ את החקירה בעניינו.

ב“בית היהודי“ הגיבו ל“מעריב“ בעקבות הדיווח ואמרו כי "אנחנו מחזקים את ידיהן של רשויות החוק ומקווים שיגיעו לתוצאות במהרה כדי למנוע תופעות, כפי שפורסמו. אנו מקווים כי מתן העדויות של אנשי המטה מסייעים לכך".