פרסום ראשון: מוטי זפט ירוץ ברשימה עצמאית בפתח תקווה

לאחר שפרש מראשות "הבית היהודי" בעיר, בעקבות החלטה על דחיית הפריימריז לרשימה, הודיע זפט על הקמת רשימה עצמאית אשר תתמודד מול "הבית היהודי" על קולות הבוחרים הדתיים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 30/07/13 12:11 כג באב התשעג

פרסום ראשון: מוטי זפט ירוץ ברשימה עצמאית בפתח תקווה

לאחר דחיית הפריימריז לבית היהודי בפתח תקווה ופרישת יו"ר המפלגה מוטי זפט מתפקידו, בכוונתו של זפט לרוץ ברשימה עצמאית למועצת העיר ולהתחרות ב“בית היהודי“ על קולות הבוחרים הדתיים.

זפט הודיע היום על החלטתו לעמוד בראש רשימה חדשה של הציונות הדתית בפתח תקווה לקראת הבחירות הקרבות למועצת העיר. זפט הוסיף כי החלטתו זו נתמכה בסקר חדש שערך מכון המחקר "מאגר מוחות" בשבוע שעבר בקרב הציבור הדתי לאומי בפתח תקווה. הסקר הצביע על יתרון משמעותי בקרב הציבור הדתי בעיר לטובת הרשימה החדשה בראשותו של זפט מול רשימת הבית היהודי שנבחרה במועצת הסניף ללא פריימריז.

זפט מספר כי קיבל פניות רבות באחרונה מראשי הקהילות הדתיות בעיר שלא לפרוש לביתו בעיצומה של עשייתו המשמעותית בתפקידו בעירייה אלא להמשיך בהובלת הציבור הדתי בעיר. זהות הרשימה החדשה של זפט טרם פורסמה וספק אם בשלב זה תמו שלבי גיבושה של הרשימה, אולם כבר מספרים מקורבים של זפט כי מי שירכיבו את הרשימה יהיו פעילים שייצגו את כל שכונות וקהילות העיר.