פרופסור יונתן הלוי: מצבו של יהודה גליק יציב

מנהל בית החולים שערי צדק פרופסור יונתן הלוי דיווח על מצבו של יהודה גליק שנפצע בהתנקשות במרכז מורשת בגין. אביו של גליק: "במקום להגן עליו המשטרה התעללה בו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/10/14 00:38 ו בחשון התשעה

פרופסור יונתן הלוי: מצבו של יהודה גליק יציב
יוסי אייזנשטיין - סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: יוסי אייזנשטיין - סוכנות הידיעות חדשות 24

מנהל בית החולים שערי צדק פרופסור יונתן הלוי דיווח על מצבו של יהודה גליק, אשר נמצא בחדר ניתוח לאחר שנורה מספר פעמים בידי מתנקש ערבי במרכז מורשת בגין אתמול בערב (ד'). "יהודה גליק נמצא בחדר ניתוח עם פציעות בחזה ובבטן. מנהל המחלקה הכירורגית ורופא בכיר מנתחים אותו. מצבו כרגע יציב ואנחנו מקווים לטוב".

"הוא איבד דם, גם לתוך חלל בית החזה וגם לתוך חלל הבטן. השיחה עם הכירורגים בתוך חדר הניתוח היא מעודדת בשלב הזה. נשקפת סכנה לחייו, מצבו טוב יותר מכאשר הוא הגיע אלינו", אמר הלוי.

אביו של גליק, פרופסור שמעון גליק, דיקן בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון אמר בבית החולים האשים את המשטרה בהתעללות בבנו. בבית החולים אמר "הוא מאוים ימים רבים. לצערנו הרב במקום להגן עליו המשטרה התעללה בו. מאשימים אותו בכל מיני דברים כי לא רוצים שיהיה בהר הבית".

"האיש הזה הוא איש שלום שאפילו לא צועק. הוא מתיידד עם ערבים ונוצרים. הוא לוחם על זכויות יהודים לעלות להר. מגיעה לו הגנה והוא לא קיבל אותה לצערי. הייתה עלילת דם נגדו".