פצוע קשה ופצוע בינוני בקריסת מנוף בבת ים

מנוף קרס על רכב ברחוב קוממיות בבת ים: מפעיל המנוף פצוע קשה, הנהגשל הרכב פצוע בינוני. ילדה בת 9 וגבר בן 49 נפצעו באורח קל

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/17 17:57 יז בשבט התשעז

פצוע קשה ופצוע בינוני בקריסת מנוף בבת ים
איחוד הצלה, צילום: איחוד הצלה

מפעיל מנוף בנייה טופל ע"י חובשי מד"א ושל איחוד הצלה סניף בת ים בהכרה ופונה במצב קשה לאחר שחולץ ע"י צוותי כיבוי. הפצוע בהכרה מלאה וסובל מחבלות ופציעות בראשו ובגפיו.

חובש רפואת חירום של מד"א חגי נתני שהגיע למקום האירוע סיפר:"מפעיל המנוף כבן 30 נלכד ויחד עם כוחות הכיבוי חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי והוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח איכילוב כשמצבו קשה. גבר כבן 38 חולץ מרכב שנפגע מהמנוף, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות בכל חלקי גופו, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה יחד עם גבר כבן 49 וילדה כבת 9 שהיו בסמוך ונפגעו באורח קל משברי המנוף שקרס", הוסיף נתני.

קובי אבסוטדי חובש מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום כלל הנפגעים היו בהכרה מלאה מתוכם מפעיל העגורן שקרס למרכז בכביש על מספר כלי רכב והיה לכוד. לאחר שחולץ ע"י צוותי כיבוי הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני כשהוא סובל מפגיעה קשה בגפיים. כמו כן הענקנו בזירה סיוע רפואי ראשוני למספר נפגעים מחבלות ופציעות ונפגעי חרדה עקב אופי האירוע. אין ספק כי מדובר בנס. אירוע מסוג זה יכל להיגרם עם קרבנות ומספר רב של נפגעים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן