פעיל עוצמה יהודית תקף את זועבי, מרזל חגג: הורדנו לה את החיוך

פעיל עוצמה יהודית תקף את חברת הכנסת חנין זועבי בכנס ברמת גן ונעצר. מרזל חגג בדף הפייסבוק שלו, ולאחר מכן הסיר את הפוסט. "הורדנו לה את החיוך מהפנים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/03/15 15:50 יב באדר התשעה

פעיל עוצמה יהודית תקף את זועבי, מרזל חגג: הורדנו לה את החיוך
ויקיפדיה, ללא זכויות, צילום: ויקיפדיה, ללא זכויות

במהלך כנס שנערך במכללה למשפט תקף פעיל עוצמה יהודית את חברת הכנסת חנין זועבי ושפך עליה כוס מיץ. בנוסף במהלך דחיפות פונתה יועצת התקשורת של בל"ד אמילי מואטי לבית החולים איכילוב לאחר שהותקפה. הפעיל של עוצמה יהודית, תושב רמת גן בן 28 נעצר לאחר התקיפה.

לקראת הכנס קרא מועמד מס' 4 של מפלגת יחד ברוך מרזל לפעילים "להגיע ולמחוק לחנין את החיוך", בעקבותיו כפי הנראה הגיעו הפעילים, ופעיל שלקח את העניין צעד רחוק יותר תקף את זועבי ואת הנוכחים במקום.

חברת הכנסת מיכל בירן הגישה תלונה במשטרה נגד ברוך מרזל על הסתה לאלימות וטענה כי הוא עודד את האלימות במקום. "לא ייתכן ששליחי ציבור יסיתו ויקראו לאלימות. מרזל נוטה לשכוח זאת, אבל מדובר במערכת בחירות דמוקרטית. הוא הודה לאנשיו אחרי האירוע ובכך הודה בהסתה. זה איש שאסור שיהיה חבר בכנסת ישראל. אלו כבר לא דיבורים, אלא מעשים מסוכנים, ח"כ זועבי נפגעה מהמתפרעים וכן דוברת הרשימה המשותפת", אמרה בדברים שהובאו בynet.

ברוך מרזל עצמו מיהר לאחר האירוע להעלות פוסט לדף הפייסבוק שלו בו הוא צוהל על האירוע, וכתב "הבטחנו וקיימנו. הורדנו לחנין זועבי את החיוך", אך לאחר מכן הסיר את הפוסט.

(צילום: צילום מסך)