פעילי שמאל קיצוניים ביזו את השואה ביד ושם

פעילי שמאל קיצוניים פרסמו סרטון לקראת יום השואה בו טענו כי הישראלים חייבים תודה לשואה ובזכותה הם למדו איך לרכז פלסטינים במחנות השמדה. עו"ד איתמר בן גביר דרש מיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/04/14 12:15 כט בניסן התשעד

פעילי שמאל קיצוניים ביזו את השואה ביד ושם
Shutterstock, צילום: Shutterstock

מנגלים בגן סאקר? קטן על פעילי השמאל הקיצוניים. פעילי שמאל פרסמו סרטון לקראת יום השואה בו מצולמת נטלי כהן וקסברג בבגדים וולגריים, ב'יד ושם' כשהיא לועגת לשואה ומשווה את רצח ששת המיליונים לכיבוש. בהמשך היא מראיינת את איש השמאל הקיצוני, העיתונאי גדעון ספירו, הכל על רקע הפסלים המצמררים ביד ושם.

בסרטון, מסבירים עוד הפעילים הקיצוניים תחת השם 'השואה מבקרת ביד ושם' כי הישראלים חייבים תודה לשואה ובזכותה הם למדו איך לרכז פלסטינים במחנות השמדה ולהטיל עליהם עונשים קולקטיביים. באתר 'מידה' מציין עקיבא ביגמן כי מדובר באנשי ארגונים כגון 'זוכרות', 'שוברים שתיקה' ועוד.

עורך הדין איתמר בן גביר שיגר הבוקר (ג') במחאה על הסרטון הפרובוקטיבי מכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, בו דרש לפתוח בחקירה על מפגן זילות השואה של פעילי השמאל. "אנשי השמאל לא רק ביזו שישה מיליון נרצחים אלא גם מדינה שלמה. הגיע הזמן שהיועץ המשפטי יתעורר ויגיש כתב אישום גם לפי חוק איסור לשון הרע".

צפו בסרטון. זהירות, תמונות קשות:

[embed]

]