פעילי ימין מציעים פרס על ראשו של אחד מרוצחי הזוג כהנא

המחבל מוסטפא סולימני, שלקח חלק ברצח הרב בנימין כהנא ורעייתו טליה, ישוחרר היום כחלק מעסקת שליט. פעילי ימין מציעים כעת פרס של 100 אלף דולר על ראשו

חדשות כיפה אורי פולק 18/10/11 00:30 כ בתשרי התשעב

פעילי ימין מציעים פרס על ראשו של אחד מרוצחי הזוג כהנא
zeevveez-cc-by, צילום: zeevveez-cc-by

עסקת שליט יוצאת הבוקר (ג') לדרכה, עם הגעתו של גלעד שליט אל שטח ישראל ושחרורם של מאות מחבלים תמורתו. אחד מהם הוא מוסטפא סולימני, שותף בחוליית המחבלים שרצחה את הרב בנימין כהנא ורעייתו טליה סמוך ליישוב עפרה, בעת שהשניים היו בדרכם מירושלים לכפר תפוח, בשנת 2000.

חבריו ומקורביו של הרב בנימין כהנא ז"ל, התכנסו אתמול והחליטו להעניק פרס של 100,000 דולר על ראשו של סולימני, ששימש כתצפיתן בעת הפיגוע. איש הקשר אשר צפוי לתווך בין התורמים לבין מבצע ההתנקשות, במידה ותצא לפועל, יהיה פעיל הימין ברוך מרזל.

ברוך מרזל אמר אמש כי "הוחלט כי תפקידי יהיה השופט שיחליט למי מגיע הכסף. המטרה של התורמים היא שמי שיפתור את הבעיה של הרוצח הזה, הם יפתרו לו את בעיותיו הכלכליות. יש מי שאוסף מידע על הרוצח ואנחנו נדע כיצד לתגמל את מי שיסייע בפתרון הבעיה. אינני מעודד אנשים לרצוח - אבל אני בוודאי אשמח אם מישהו ירצח אותו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן