"פעילי הר הבית הם מחרחרי מלחמה וגזעניים"

פאנל על הר הבית התפוצץ, לאחר שנשיא ועידת מרצ אורי זכי, טען כי יש קשר בין פעילי טרור קיצוני לבין ארגון הסטודנטים למען הר הבית. האזינו לראיון

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 25/02/16 21:59 טז באדר א'

"פעילי הר הבית הם מחרחרי מלחמה וגזעניים"

"פעילי הר הבית קשורים לימין הקיצוני, כמו בנצי גופשטיין והם גזעניים" כך אמר הערב (ה') נשיא ועידת מרצ אורי זכי בפאנל בנושא הר הבית במועדון הגולה, בו השתתפו איש הימין שמעון ריקלין, העיתונאי חיים לוינסון וח"כ אורן חזן.

הפאנל החל, אך אורי זכי הגיע באיחור, בתחילה דיבר על הקשר שבין סטודנטים פעילים למען הר הבית לבין פעילי ימין וטרור קיצוניים. זכי זכה לתגובות זעם מצד הקהל, שמעון ריקלין החליט לעזוב את הפאנל, מיד לאחר שזכי החל לדבר.

"אני לא אתן לזה יד" אמר ריקלין ויצא באמצע הפאנל. מיד לאחר מכן, ניסה אורי זכי להמשיך בדבריו אך הנוכחים במקום טענו כי הוא מעלה האשמות חמורות כלפיי ארגון הסטודנטים. בשלב זה, בחר נשיא ועידת מרצ לצאת גם כן. בראיון ל'כיפה' אמר זכי כי הוא שמע על הקשר הישיר שקיים בין הסטודנטים לבין פעולות טרור.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/226201629789.mp3[/embed]

"אתם משתפים פעולה עם בנצי גופשטיין" אמר אורי זכי מיד לפני צאתו. העיתונאי חיים לוינסון אמר כי מי "שעושה בעיות בהר הבית, הם בכלל הנהגת הציבור החרדי, שמובילה בהסתייגותה מעלייה להר הבית. לכן האשמות לא צריכות להיות כלפיי הציבור החילוני".