פעילים בבית היהודי לשטבון: עזוב אותנו כבר

פעילים בבית היהודי דורשים מחבר הכנסת יוני שטבון להפסיק לשלוח להם מיילים בעקבות עזיבתו את המפלגה. חבר מועצת טבריה דרש משטבון למחוק תמונה שלו בפוסט בו הודיע חבר הכנסת על עזיבתו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/12/14 11:52 ב בטבת התשעה

פעילים בבית היהודי לשטבון: עזוב אותנו כבר
פלאש 90, צילום: פלאש 90

פעילים בבית היהודי פנו בימים האחרונים לח"כ יוני שטבון בבקשה להפסיק לשלוח להם מיילים לאחר שעזב את המפלגה. הפעילים פנו בשעות האחרונות למטהו של יוני שטבון בבקשה להפסיק את שליחת המיילים וההודעות, זאת לאחר שנשלח לחברי המפלגה מייל עם הסלוגן של מפלגתו החדשה בה הוא מצולם עם אלי ישי הוא פונה לחברי הבית היהודי ומבקש מהם להצטרף למפלגתו החרדית יחד עם אלי ישי.

לדברי חלק מהפעילים שכעסו על המיילים, הם מסרו את כתובת המייל הפרטי שלהם לחברי המפלגה ולא למי שבגד בה ועבר למפלגה חרדית. "מהרגע ששטבון החליט לעבור למפלגה חרדית אנחנו לא מעוניינים לקבל ממנו מיילים והודעות" הסביר אחד הפעילים.

במקביל, רפאל טרבלסי, חבר מועצת העיר טבריה מטעם הבית היהודי פעילים בבית היהודי דורשים מח״כ יוני שטבון להסיר תמונות שלהם מהפייסבוק של שטבון בעקבות פרישתו. טרבלסי כתב לשטבון כי הוא ממבקש ממנו להסיר את התמונה מדף הפייסבוק שלו. ״ראיתי שהעלית לדף הפייסבוק שלך הודעה בנושא יחד עם תמונה ממערכת הבחירות שלי בטבריה. אבקשך להחליף את התמונה ולא להשתמש בתמונות שסתם גורמות לאי נעימות ולבלבול המצביעים״.

(צילום: צילום מסך)

יחד עם טרבלסי פנו פעילים נוספים לשטבון וביקשו ממנו שלא להשתמש בתמונה בה הם מופיעים. ״אנחנו לא שייכים למפלגה החדשה שלך ולא מזוהים עם הרקע שאתה מוביל בציונות הדתית״ הסביר אחד הפעילים בעיר.

בלשכתו של ח"כ שטבון הבהירו כי אפשר להתנתק מהמייל באופן עצמאי.