פלורליזם במכון לב? הסטודנטים מוזמנים להופעה של עדן בן זקן

באגודת הסטודנטים של מכון לב נאבקו בעבר על הזכות לארגן הופעות נפרדות. אז איך זה שהם מציעים לחברי האגודה כרטיסים להופעה מעורבת של מוש בן ארי ועדן בן זקן?

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/12/16 18:06 יב בכסלו התשעז

פלורליזם במכון לב? הסטודנטים מוזמנים להופעה של עדן בן זקן
shutterstock, צילום: shutterstock

שמרנים שנלחמים על הזכות לקיים הופעות נפרדות, או ליברלים שמזמינים את הסטודנטים והסטודנטיות להופעות מעורבות הרחוקות מצביון דתי מובהק? אגודת הסטודנטים של מכון לב, המורכב בעיקר מתלמידים המשתייכים לזרם השמרני של הציונות הדתית, נהנים משני העולמות.

"אגודת הסטודנטים המרכז האקדמי לב מדליקה את ירושלים". כך נכתב במודעה שמזמינה את תלמידי ותלמידות המכון להופעה מעורבת של זמרים מוכרים כדוגמת מוש בן ארי ועדן בן זקן. ההזמנה מעורר תמיהה לנוכח העובדה שלפני מספר שבועות נאבקו באגודה על זכותם של סטודנטים וסטודנטיות מהמגזר הדתי לאומי והחרדי, לחגוג בהופעות נפרדות מבחינה מגדרית ונגד הכפייה לערבב בין המינים באירועים השונים.

(צילום: צילום מסך)

באגודת הסטודנטים סוברים שאין כל סתירה בין הדברים. זאת מאחר ולטענתם, האירוע המדובר לא אורגן ומומן על ידם והם רק מוכרים כרטיסים לכל דורש, מתוקף חברותם באיגוד הסטודנטים הכללי בעיר.

מאגודת הסטודנטים של המרכז האקדמי לב נמסר בתגובה כי "השנה חג חנוכה יצויין בשני אירועים: האחד במסגרת החברות באיגוד j college, והשני עצמאי וייעודי לציבור הדתי של המכללה, אשר ייחגג בהפרדה".