פייגלין: לא רוצה לראות את אולמרט נכנס לכלא

"לא היה ובע"ה גם לא יהיה ראש ממשלה שתיעבתי יותר מאולמרט", הבהיר פייגלין בתגובה להרשעתו של אולמרט, אך הוסיף, "ליבי לא יעלוץ כשאולמרט יכנס לכלא"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/03/15 09:43 י בניסן התשעה

פייגלין: לא רוצה לראות את אולמרט נכנס לכלא
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת משה פייגלין מגיב להרשעתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במרמה והפרת אמונים, ומבהיר כי למרות תיעובו את אולמרט, אין הוא רוצה לראות אותו בכלא.

"לא היה ובע"ה גם לא יהיה ראש ממשלה שתיעבתי יותר מאולמרט. הרוגי החינם של לבנון השניה ותמונות 'עמונה', לא משות מזכרוני", כתב פייגלין בדף הפייסבוק שלו.

"ובכל זאת אינני רוצה לראותו נכנס לכלא. ראש ממשלה בכלא זהו אות קלון על מצחה של מדינת ישראל. חילול ה'. יהיו מי שיאמרו - בדיוק להיפך, יראה העולם עד כמה נאור משטרנו. אבל זה לא אמת. מה שיאמר העולם הוא תראו מי מייצג ומנהיג את היהודים. ליבי לא יעלוץ כשאולמרט יכנס לכלא", הוא כתב והוסיף באירוניה: "סדרו לו איזו גלות באי בודד".

חבר הכנסת לעתיד ינון מגל הגיב גם הוא להרשעתו של אולמרט הבוקר בבית המשפט המחוזי בירושלים. בתגובה בטוויטר כתב מגל, “לא מפתיע שאדם שנשבע בעבר על שלמות ירושלים והארץ ורצה פתאום לעקור מאות אלפים מבתיהם התברר כמושחת שלקח מעטפות עם כסף. וראה שרון".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן