פייגלין: אין לי שום כוונה להצביע נתניהו

חבר הכנסת משה פייגלין הצהיר כי הוא אינו רואה את עצמו מצביע לליכוד אך למרות זאת הוא מאשים את רודנות הפקידים שמעלים את הפרשיות כנגד נתניהו

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 23/02/15 10:49 ד באדר התשעה

פייגלין: אין לי שום כוונה להצביע נתניהו
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"אין לי שום כוונה להצביע עבור נתניהו", הצהיר הבוקר (ב') חבר הכנסת משה פייגלין בדף הפייסבוק שלו. לדבריו, עכשיו כשאין בליכוד את התקווה לבשורה חדשה, נשאר רק החיבוק עם ערפאת, שחרור המחבלים, הקפאת הבניה, התמיכה בהתנתקות, וסלילת הדרך לפצצה איראנית.

"אני גם לא צריך את "פרשיות" הפיסטוקים והבקבוקים בכדי לדעת שהחוק אצלו הוא עניין 'גמיש'. הוא כבר הוכיח לי את זה באופן אישי - ובצורה חמורה הרבה יותר מכל פרשיה - בגנבות וברמאויות שארגן בכל מערכת בחירות מולי", האשים פייגלין.

למרות זאת מציין ח"כ שלא מתמודד בבחירות הבאות כי נתניהו הוא המנהיג המועדף על עם ישראל, "לא מאהבתו, אלא מהבנה שהאלטרנטיבה גרועה יותר ומושחתת הרבה הרבה יותר (הטוען לכתר שתק בחקירות המשטרה בחשד לעברות חמורות פי כמה ובתקשורת כמובן - דממה...)".

פייגלין שדוגל בליברליזם מסביר כי הריבון אמור להיות העם והעם בוחר שוב ושוב בנתניהו. "מה שקורה עכשיו - ברגעים אלו ממש - הוא שמיעוט קטן של פקידים שמונו על ידי מעגל רודני קטן , קורא תיגר על שלטון העם".

גם בכוח הפקידים הוא מאשים נתניהו, "הוא אשם בכך שנתן ליועץ משפטי עבריין (פרשיית העובד הזר שהיא חמורה יותר מכל הפיסטוקים) להמשיך בתפקידו, הוא אשם בכך שהסכים שיכפו על הממשלה מועמד יחיד - כמובן נציג השמאל הקיצוני ביותר - לעמוד בראש התביעה הציבורית, נתניהו הוא האשם כי נכנע ל'פוליטבירו' של "שלטון החוק" ועכשיו הוא שבוי לחלוטין בידו".

עם זאת מצהיר פייגלין, כי נתניהו אינו הסיפור המרכזי.. "הסיפור כאן זה אנחנו. האם המדינה הזו היא שלנו או של אותה רודנות. רודנות שמחליטה את מי לחקור ואת מי 'לאתרג', על מי לפרסם ואת מי להשתיק, במי לשסות את המשטרה ובאיזה עיתוי - ולבסוף (איך לא) באיזה עונש להוציא את מי שמאיים על ההגמוניה - של הרודנות".

פייגלין מסיק, כי מה שהולך ומתברר הוא שהבחירות האלה כלל לא עוסקות במפלגות, במועמדים וברעיונות. מה שעומד כאן על הפרק הוא השאלה האם המדינה הזו שייכת לעם? האם הדמוקרטיה היא מסכה לרודנות "נאורה" של מעגל קטן ולא נבחר, או שהיא משהו אמתי? "כולנו מבינים שלבחירות הקרובות, אין באמת שום משמעות. לאף אחד מהמועמדים לכתר אין בשורה ואין כלים להתמודדות מול האתגרים הקיומיים שמולם ניצבת מדינת ישראל".

למרות זאת מצהיר פייגלין, כי "מי שהולך שולל אחר החקירות הללו, ואחר הפרשיות שמשום מה קופצות לנו עכשיו, ואחר המפכ"ל שכמובן מיישר מיד קו עם מי שעלול לחקור אותו מחר... מי שהולך שולל אחרי הפרשיות - הופך את פתק הבוחר שלו - לבדיחה, ואת ישראל לרודנות".

כזכור, לאחר שלא הצליח להתברג במקום ריאלי ברשימת הליכוד הודיע פייגלין כי הוא פורש מהליכוד בשביל להקים מפלגה חדשה שלא תתמודד בינתיים בבחירות הקרובות. בראיון לפני כחודש אמר פייגלין "אין לי מושג למי אצביע”. "אני גם לא מתלבט. אין לי מושג. אני אלך לקלפי כי אין ברירה, כי אני מרגיש שאחרת אתה מביע ייאוש מהדבר הזה שנקרא מדינת ישראל, אתה צריך ללכת, אתה צריך בתוך התנאים הקיימים לעשות מה שאתה יכול אבל אני כנראה עד לרגע האחרון לא אדע למי להצביע, אני מקווה שתקום איזו מפלגת גמלאים כזאת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן