פיטורים ב"מקור ראשון" בעקבות סגירת מוספי הכלכלה והספורט

העיתון פיטר עשרות עובדים ממחלקות הגרפיקה והתוכן בעקבות מיזוג המוספים אל תוך "יומן" ו"מוצש". גם השקת אתר האינטרנט של העיתון נדחתה בעקבות חילוקי דעות במערכת

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/08/12 11:19 יז באב התשעב

פיטורים ב"מקור ראשון" בעקבות סגירת מוספי הכלכלה והספורט
יחצ, צילום: יחצ

העיתון "מקור ראשון" פיטר עובדים בעקבות ההחלטה לסגור את מוספי הכלכלה והספורט ולאחדם למוסף "יומן" ו"מוצש". לכיפה נודע כי העובדים, ממחלקות התוכן והגרפיקה, פוטרו כצעדי התייעלות שנבעו מההחלטה לאחד את המוספים, שהופיעו במתכונתם החדשה בסוף השבוע האחרון.

בעיתון הסבירו כי המהלך, שיביא להרחבת מגזין התרבות "מוצש" הקיים זה למעלה משנה, יוביל לחשיפה של קהל יעד מגוון יותר במנויי העיתון. המהלך הינו חלק ממספר שינויים שהוביל העיתון לאחרונה ובראשם העברת מערכת העיתון ממשרדיה בתל אביב למשרדים חדשים בגן הטכנולוגי בירושלים, מהלך אותו הגדיר מו"ל העיתון, שלמה בן-צבי, כ"עקרוני וציוני" בכך ש"מקור ראשון" הוא בין העיתונים היחידים הנערכים ומודפסים מבירת ישראל.

עוד נודע לכיפה כי אתר האינטרנט של העיתון, "ראשון", שהיה אמור לצאת לדרכו בשבוע שעבר - התעכב בעקבות חילוקי דעות במערכת העיתון. בחודשים האחרונים נמצא האתר, שנחשף לראשונה בכיפה, בפיילוט ראשוני הסגור לעובדי העיתון. האתר למעשה מתעדכן אך סגור לגולשים ונעשות בו עבודות ובדיקות טכניות. דחיית השקת האתר, שחלקו אמור להיות סגור למנויים בתשלום, נעשית לאחר שמספר ניסיונות שנעשו על ידי "מקור ראשון" בזירת האינטרנט בשנים האחרונות - נכשלו.

ב"מקור ראשון" סירבו להגיב לידיעה, חרף פניית כיפה.