פיגוע דקירה בקרית גת המחבל נתפס

4 נפגעים בפיגוע דקירה הערב בקרית גת. לאחר מצוד שהתקיים במשך שעות - נתפס המחבל

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 21/11/15 19:00 ט בכסלו התשעו

פיגוע דקירה בקרית גת המחבל נתפס
אילוסטרציה Noam Revkin Fenton, פלאש 90, צילום: אילוסטרציה Noam Revkin Fenton, פלאש 90

עיריית קרית גת ביטלה מחר את האירועים שיתקיימו מחוץ לבתי ספר, זאת בעקבות הפיגוע והאירועים הערב בקרית גת. מוקדם יותר הורתה משטרת ישראל לבטל את אירועי מוצאי שבת ארגון בסניפי בני עקיבא בעיר . לאור זאת, לא יתקיימו הערב מפקדי הסיום של שבת ארגון, מופעי הסיום וההופעות המסורתיות.

לאחר שעות של מצוד נתפס לבסוף המחבל, נער מחברון השוהה בישראל שלא כחוק, לאחר שחבריו הסגירו אותו למשטרה.

במהלך הערב נפצעו 4 בני אדם בפיגוע באורח בינוני. צוות חובשים של מגן דוד אדום פינה את הפצועים לבית החולים ברזילי באשקלון.

דודי אוברלנדר מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באברך חרדי שנדקר בפלג גופו העליון והציצית אותה לבש הוכתמה בדם. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים. לאחר מכן נגשתי לזירה נוספת בה טופלו ע"י מתנדבים נוספים של איחוד הצלה שתי נשים שנדקרו אף הן בפלג גופם העליון ולאחר מכן הן פונו לבית החולים כשהן בהכרה מלאה. כוחות משטרה גדולים פעלו בשתי הזירות".

מזכ"ל בני עקיבא דני הירשברג אמר:"תנועת בני עקיבא מחוייבת לבטחון החניכים בסניפי הארץ ועל כן ביטלה את הארועים הערב לאחר החלטת המשטרה. עם זאת, הטרור המכה בנו לא ירתיע אותנו מלפעול ולחזק את ארץ ישראל, ולחנך את חניכינו בדרך תורה ועבודה. אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים. הפעילות תתקיים בהמשך עפ הנחיות המשטרה".

ביום חמישי נרצחו חמישה בני אדם בשני פיגועי דקירה. בפיגוע דקירה שאירע בדרום תל אביב, ופיגוע ירי ליד אלון שבות שבגוש עציון.

(צילום: דוברות משטרת ישראל) חיפושים אחר הדוקר - קרית גת


[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/1121201541274.mp4[/embed]