פורום צירים בבית היהודי יעסוק בקידום ההתיישבות בשומרון

בראש הפורום, שהוקם לראשונה, יעמוד דוידי בן ציון, שהסביר כי "הקמת הפורום היא צעד חשוב בחיזוק הקשר בין המפלגה לשומרון"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 28/05/13 08:29 יט בסיון התשעג

פורום צירים בבית היהודי יעסוק בקידום ההתיישבות בשומרון
יחצ, צילום: יחצ

פעילים וצירים מועידת ”הבית היהודי“ התאגדו לראשונה אמש (ב‘) להקמת פורום מיוחד במפלגה, אשר יעסוק בקידום השומרון. לראש הפורום נבחר דוידי בן ציון - איש עשייה רב פעלים בשומרון, תושב אלון מורה, אשר לוקח חלק פעיל בשנים האחרונות בעשייה למען הסברת ההתיישבות ביהודה ושומרון.

במהלך הדיון סיכמו ביניהם חברי הפורום את מטרות הפורום העיקריות בפעילותם בתוך מפלגת הבית היהודי. בין השאר הוחלט לפעול למען חיזוק הבנייה בשומרון, חיבור סניפים של הבית היהודי מכל הארץ לשומרון, וכן טיפול בבעיית יידויי האבנים.

מחזקים את הקשר אל השומרון. מימין לשמאל: סלומינסקי, בן ציון ויוגב (צילום: יחצ)

בין השאר הוצגה בפגישה תוכנית למיגור בעיית יידויי האבנים ביו"ש שנכתבה בהתייעצות עם גורמי בטחון בכירים ביו"ש. התוכנית מציעה 3 פעולות אופרטיביות: רישות מוקדי סיכון במצלמות, דבר שיאפשר איתור מתפרעים ואמצעי הרתעה, קידום חקיקה משפטית לענישה משמעותית של מיידי אבנים, נושא שנשאר פרוץ עד היום לדברי הכותבים, ושימוש בכדורי גומי המשמש היום כאמצעי לפיזור הפגנות כנגד מידי אבנים בשטח.

"הקמת הפורום היא צעד חשוב נוסף בחיזוק הקשר בין מפלגת הבית היהודי לשומרון", הסביר בן ציון, בדיון בו השתתפו גם ח“כ ניסן סלומינסקי וח“כ מוטי יוגב. השניים הסכימו כי קיים צורך ממשי בחיזוק הקשר בין נבחרי ”הבית היהודי“ לבין הפעילים בשטח - בין היתר גם בנושא זה של ההתיישבות ביהודה ושומרון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן