פולארד עבר את הניתוח, אך סובל מכאבים עזים

לאחר 36 שעות מתוחות במיוחד, קיבלה רעייתו של פולארד עדכון על כך שהוא עבר את הניתוח וצפוי לחזור לכלא בקרוב. פולארד בהכרה, אך סובל מכאבים עזים

חדשות כיפה אורי פולק 03/08/11 18:23 ג באב התשעא

פולארד עבר את הניתוח, אך סובל מכאבים עזים

36 שעות לאחר שפונה מבית הכלא בו הוא מוחזק אל בית החולים, שוחרר היום (ד') בצהריים המרגל הישראלי המוחזק בארה"ב, יונתן פולארד. רעייתו, אסתר פולארד, קיבלה דיווח מהכלא לפיו יהונתן עבר את הניתוח וכי צפויים להחזיר אותו לכלא בקרוב. נאמר לה כי הוא בהכרה אך עדיין סובל מכאבים עזים.

רעייתו ציינה כי היא מקווה שתוכל לשוחח איתו בטלפון במהלך הימים הקרובים. "מאז אתמול אנשים לא מפסיקים להתקשר בדאגה לגורלו של יהונתן. העובדה שהוא עבר את הניתוח בשלום נותנת מעט הקלה זמנית אבל זה לא פתרון. הוא חייב לבוא הביתה ולקבל את הטיפול הרפואי והשיקום שהוא כה זקוק לו. אחרי 26 שנה הגוף שלו חלש מאוד והוא פשוט נמצא בסכנה מתמדת", אמרה פולארד.

בוועד הפועל למען שחרורו של פולארד ציינו היום כי "כבר לפני חודשים הזהרנו שזה רק עניין של זמן עד שיגיע המשבר הרפואי הבא. בעוד זמן קצר צפויים להגיע לארץ מחוקקים אמריקנים רבים התומכים בישראל, הם חייבים לשמוע מרה"מ ומנשיא המדינה בקשה להתגייס בכל הכח לסיים את הטרגדיה הזו לפני שיהיה מאוחר".