פולארד התמוטט ואושפז במהלך השבת

המרגל הישראלי התמוטט ואושפז במהלך סוף השבוע הקרוב ומצבו הרפואי איננו ברור. בשבועות האחרונים סבל מכאבים עזים בשל מצבו הבריאותי המתדרדר בחודשים האחרונים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 01/12/12 19:49 יז בכסלו התשעג

פולארד התמוטט ואושפז במהלך השבת

המרגל הישראלי הכלוא בארה“ב, יונתן פולארד, התמוטט ואושפז בסוף השבוע האחרון ומצבו הבריאותי איננו ברור - כך נמסר הערב (מוצאי שבת) מהוועד למען שחרורו של פולארד. הודעה על מצבו הרפואי נמסרה לאשתו של פולארד, אסתר, לפני זמן קצר.

בשבועות האחרונים סבל פולארד מכאבים עזים, פועל יוצא של מצבו הבריאותי המתדרדר בחודשים האחרונים. בעקבות מצבו, אושפז לפני כחצי שנה בבית החולים. בחודש אוגוסט הקודם אף עבר ניתוח דחוף בכליות.

אשתו של פולארד התריעה מספר פעמים על מצבו הבריאותי, בין השאר בשיחות ופגישות שקיימה עם נשיא המדינה שמעון פרס ועם הרבנים הראשיים לישראל. "לאחרונה ג'ונתן נעשה חלש מדי אפילו בשביל לשבת בביקור בן שעה. אני מרגישה שהוא פשוט נגמר לי מול העיניים. הוא אפילו לא מספיק חזק כדי להגיע לטלפון ולנצל את הדקות המעטות שיש לו לקשר עם העולם שבחוץ. יש לו סיבוכים נוראיים בכליות שגורמים לו כאבי תופת, והוא מאבד לעתים את ההכרה", אמרה בשעתו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן