עתניאל שנלר - המועמד המרכזי לתפקיד מזכיר הממשלה

שנלר, לשעבר ח"כ מטעם קדימה ויו"ר מועצת יש"ע, נחשב למקורב של נתניהו וכמועמד מתאים לתפקיד. גם פרח לרנר, המשמשת כמקשרת בין ראש הממשלה לכנסת, מועמדת לתפקיד

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/03/13 01:42 יד בניסן התשעג

עתניאל שנלר - המועמד המרכזי לתפקיד מזכיר הממשלה
אתר הכנסת, צילום: אתר הכנסת

עתניאל שנלר, לשעבר ח“כ מטעם ”קדימה“ ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חובש כיפה סרוגה, הינו המועמד המוביל לתפקיד מזכיר הממשלה - כך דווח אמש (א‘) בערוץ 10. שנלר כיהן בעבר כמזכ“ל מועצת יש“ע ובמהלך מערכת הבחירות נפגש מספר פעמים עם ראש הממשלה נתניהו ואף בחן התמודדות בפריימריז בשורות הליכוד. לפניית ערוץ 10 השיב שנלר כי ההצעה עדיין לא הוגשה לו באופן רשמי ובמידה והנושא יעלה הוא יבחן אותו.

מועמדת סרוגה נוספת לתפקיד היא פרח לרנר, המשמש כיום כמקשרת בין ראש הממשלה לכנסת ונחשבת למקורבת מאוד לנתניהו. לרנר (35), נשואה ואם לשניים, מתגוררת בירושלים. היא עובדת בצמוד לנתניהו מאז הקמת הממשלה הקודמת ותרמה, בין היתר, להעברתן של הצעות החוק שהוגשו על ידי הממשלה, במליאת הכנסת. בעבר שימשה לרנר כראש לשכתו של הח“כ לשעבר זבולון אורלב וכיועצת השר אבי דיכטר.

שם נוסף שעלה כמועמד לתפקיד הוא ד"ר גיא רוטקוף, מנכ"ל משרד המשפטים, דמות משפטית בכירה המזוהה עם הליכוד, אף הוא מקורב לנתניהו.