עשרות רכבים תקועים בין שילה לעפרה

בעוד השלג עושה את דרכו דרומה, בין שילה לעפרה, שם השלג נתפס על הכביש, נתקעו עשרות רכבים. כוחות משטרה וטרקטורים פועלים לחלצם מהמקום

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/01/15 12:27 טז בטבת התשעה

עשרות רכבים תקועים בין שילה לעפרה
מואז שומרון, צילום: מואז שומרון

כמדי שנה, גם הפעם רכבים נתקעים בצירי יהודה ושומרון. בעוד בירושלים ואזור גוש עציון עדיין לא התכסו לבן, בבנימין ובשומרון יורד כבר שעה ארוכה שלג כבד שנתפס על הכביש. בין שילה לעפרה, על ציר 60, נתקעו עשרות רכבים בנקודות שונות. כוחות משטרה וטרקטורים פועלים לחלצם מהמקום.

בשעות הקרובות צפוי השלג להגיע גם לירושלים, לרוב יישובי בנימין וליישובי גוש עציון וקרית ארבע. מאז שעות הבוקר התחבורה הציבורית אינה עובדת באזורים אלו, למעט במקומות בהן לא צפוי שלג כלל.

שני הכבישים הראשיים המובילים לירושלים, כביש מס 1 וכביש 433 נחסמו לתנועה בשל קרח על הכביש וחשש לתאונות. כזכור, בשנה שעברה נתקעו מאות רכבים בדרכם לירושלים וגרמו לשיבושי תנועה משמעותיים לאחר מכן, כמו גם לעבודה רבה של כוחות הביטחון לחלצם בשל תנאי מזג האוויר הקשים. הפעם במשטרה לא לוקחים סיכונים, וכבר עתה נסגרו הכבישים.

בתוך כך, ישובים שונים בשומרון חוו הפסקות חשמל ארוכות בשל מזג האוויר, זאת למרות גנרטורים שהוצבו שם בעוד מועד. לפני זמן קצר חזר החשמל ליצהר, וצוותי חברת החשמל פועלים להחזיר את החשמל ליישובים נוספים.