עשרות מתפקדים עזבו את "הליכוד" בעקבות הקמפיין נגד כץ וחוטובלי

תחת הכותרת: "כץ וחוטובלי – תפסתם עלינו טרמפ" פתחו היום פעילים מאוניברסיטת אריאל בקמפיין לעזיבת תנועת הליכוד. "הליכוד הוא כבר לא הבית שלי", כתבו הפעילים. עשרות מתפקדים עזבו את הליכוד בעקבות המהלך

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 24/12/13 13:12 כא בטבת התשעד

עשרות מתפקדים עזבו את "הליכוד" בעקבות הקמפיין נגד כץ וחוטובלי

הקמפיין למען התחבורה הציבורית בשומרון עולה מדרגה: היום (ג‘) החלו מובילי המאבק בקמפיין אינטרנטי שיימשך כמה שבועות הקורא למתיישבים בשומרון לעזוב את תנועת הליכוד. לפי הנתונים שהגיעו לכיפה, עשרות מתפקדים כבר בחרו לעזוב את המפלגה בעקבות הקמפיין.

"התפקדתי לתנועת הליכוד בכדי להשפיע על גורלה של מדינת ישראל ולחזק את ההתיישבות בכל חלקי הארץ. תנועת הליכוד הייתה לי לבית פוליטי ואידיאולוגי שנים רבות אך לצערי אני נאלץ היום להודות כי הליכוד הוא כבר לא הבית שלי", כתבו הפעילים במכתב שיישלח לתנועת הליכוד על ידי מתפקדים מהשומרון.

"למעלה משלוש שנים סובלים אלפים מתושבי השומרון משירות רעוע בתחבורה הציבורית. אלפים מתושבי מאריאל ומהסטודנטים מהאוניברסיטה ממתינים מידי יום שעות ארוכות לאוטובוס שיוביל אותם לביתם", הם ציינו.

בקמפיין נטען כי שר התחבורה ישראל כץ וסגניתו ח"כ ציפי חוטובלי, מבכירי תנועת הליכוד, הם האחראים הבלעדיים על המצוקה של התושבים. ”למרות פניות רבות ללשכותיהם מעדיפים השר וסגניתו להתעלם מהבעיה ולגלגל אחריות על גורמים אחרים שאינם רלוונטיים להפעלת התחבורה הציבורית בישראל", ציינו מובילי המאבק, "העדר טיפול בבעיה ובריחה מהאחריות מוכיחה כי ההתפקדות לליכוד בכדי לחזק את ההתיישבות - הינה תרמית“.

מלשכתה של סגנית השר חוטובלי נמסר בתגובה לכיפה כי ”עם כניסתה של סגנית השר ציפי חוטובלי לתפקיד במשרד התחבורה הגיעו לידיה פניות אישיות מאזרחים על מצב התחבורה הציבורית בשומרון. יש להבהיר כי לא בוצעה פנייה בעניין מצד הנהגת ההתיישבות, משום שתחום התחבורה הציבורית אינו בסמכותה כי אם נושא הבטיחות בדרכים. יחד עם זאת, פנתה אל הגורמים האחראים לכך במשרד התחבורה בבקשה להביא לפתרון הבעיה. על כן לפני מספר שבועות אושרו 31 אוטובוסים לתגבור הקווים מהשומרון שיכנסו לפעילות החל מחודש ינואר“.

”יש לציין כי הניסיונות מצד לשכתה של סגנית השר ומצד הנהגת ההתיישבות לקיים פגישה בין סגנית השר למארגני הקמפיין נגד שר התחבורה וסגניתו, המסרבים משום מה להזדהות בשם - נענו בשלילה“, ציינו בלשכה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן