עשרות השתתפו ב"תהלוכה של אהבה" לאיחוי השסע החברתי

בתהלוכה שיצאה מקניון איילון ברמת גן אל רחוב רבי עקיבא בבני ברק, קראו המשתתפים לאחות את הקרע בין הציבור החילוני לחרדי בישראל

חדשות כיפה אורי פולק 11/04/12 14:52 יט בניסן התשעב

עשרות השתתפו ב"תהלוכה של אהבה" לאיחוי השסע החברתי
יחצ, צילום: יחצ

עשרות בני אדם השתתפו היום (ד') באירוע "תהלוכה של אהבה", צעדה לה היו שותפים מספר ארגונים דתיים וחילונים, בקריאה לאחדות בעם ואיחוי השסע החברתי בישראל. הצעדה החלה בשעות הצהריים מקניון איילון ברמת גן אל מעוז החברה החרדית בבני ברק - רחוב רבי עקיבא.

במהלך התהלוכה קראו המשתתפים לאחות את הקרע בין חילונים לחרדים בציבור הישראלי, זאת על רקע תחושת הניכור בחודשים האחרונים בין המחנות, סביב הצפתן של סוגיות כמו שירת נשים וגיוס לצה"ל במסגרת ביטול חוק טל. בתהלוכה השתתפו דתיים, חילונים וחרדים, מהתנועות החברתיות "רעננים", גשר ונאמני תורה ועבודה.

הרב יאיר אנסבכר, מארגן המצעד, ציין כי "המטרה היא שהיהודים יזכרו שכולנו משפחה אחת, ומעבר לכל הסטיגמות, הלבושים והבגדים, יהודים אחים אנחנו". עידן בשארי, מזכ"ל תנועת "רעננים", ציין כי "דווקא בחג פסח בו נוצר עם ישראל וניצק לעם אחד ומאוחד, עלינו לעצור ולזכור את המכנה המשותף הרחב שמחבר את כולנו. ערך האחדות חקוק במקום מרכזי על דגלה של תנועת רעננים ועל כן טבעי וברור שחברי התנועה יטלו חלק מרכזי בתהלוכה".