ערבים ניסו להשתלט על אדמות בחברון שנקנו בידי הקהילה היהודית במקום לפני 200 שנה

קבוצה של פלסטינים תושבי חברון בליווי פעילי שמאל צרפתים ניסתה לגדר אדמות שנרכשו בידי הקהילה היהודית לפני 200 שנה בתל חברון, זאת למרות תעודות המוכיחות את הרכישה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/09/14 13:42 ו בתשרי התשעה

ערבים ניסו להשתלט על אדמות בחברון שנקנו בידי הקהילה היהודית במקום לפני 200 שנה
ציפי שליסל, צילום: ציפי שליסל

קבוצת פלסטינים תושבי חברון, שלוו בידי פעילים שמאל צרפתיים, הגיעו היום (ג') לאזור שכונת תל רומידא בחברון והחלו לנסות לגדר חלק מהאדמות במקום, זאת למרות שמדובר בקרקעות שנרכשו לפני 200 שנה בידי תושבי חברון היהודיים שחיו במקום בזמנו.

ציפי שליסל, תושבת הישוב היהודי בחברון חברון, הגיעה לקבוצה והסבירה כי מדובר באדמה שנרכשה כדת וכדין לפני למעלה מ-200 שנה. “הסברתי להם שהאדמה הזאת נקנתה בכסף מלא ושייכת ליהודים. לאחר דין ודברים בהם הסבירו לי שהם לא אנטישמים ואפילו הסתירו יהודים בשואה, אבל הם לא מאמינים לי, אלא לערבים", היא מספרת ומציינת כי מדובר באדמה באזור תל חברון.

שליסל הביאה את תעודות הרכישה על מנת להוכיח לצרפתיים כי אכן מדובר באדמה יהודית אך האחרונים סירבו להסתכל בתעודה ועזבו את המקום. “שאלתי: אתם רוצים לראות את התעודות? הם צעקו בבעתה לא, לא רוצים לראות, וקמו ממקומם והלכו כדי שלא לראות. עוד סיפור הזוי על תעשיית השקרים האנטישמית", אמרה שליסל.

תעודות הרכישה:

באדיבות ציפי שליסל

באדיבות ציפי שליסל

באדיבות ציפי שליסל

באדיבות ציפי שליסל