עמירם לוין לאחר שכינה את פרס שקרן ונוכל: אין לי על מה להתנצל

לאחר שטען כי פרס לא תרם למבצע אנטבה ואף כינה אותו שקרן ונוכל, האלוף במיל', עמירם לוין, מסרב להתנצל. "מי שצריכים להתנצל זה ערוץ 10 שלקחו שיחה פרטית שהוקלטה בלי ידיעתי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/10/16 08:49 ז בתשרי התשעז

עמירם לוין לאחר שכינה את פרס שקרן ונוכל: אין לי על מה להתנצל
Ben Kelmer/FLASH90, צילום: Ben Kelmer/FLASH90

האלוף במילואים ומפקד סיירת מטכ"ל לשעבר, עמירם לוין, לא חוזר בו מההאשמות כלפי הנשיא לשעבר, שמעון פרס, לפיהם הוא נוכל ושקרן ולא היה לו חלק משמעותי במבצע אנטבה.

בריאיון שלערוץ 10 שנתן לפני מספר שבועות ופורסם ביום שישי האחרון, אמר לוין כי פרס "מעולם לא פגש את יוני נתניהו, החלק היחיד שלו במבצע הוא שהוא שימש אז כשר הביטחון. פרס מעולם לא פגש את יוני נתניהו, הוא שקרן ואין לו חלק במבצע". בהמשך הלין לוין, בראיון שנערך בזמן שפרס היה מאושפז, על ההילה שנוצרה סביב פרס, "איזה תעשייה שם מסביבו, כשהוא ימות יתחילו כולם בתעשייה. הוא היה שקרן ונוכל".

אמש סירב לוין לחזור בו מההאשמות כלפי פרס, כשהוא אומר ל'וואלה': "על מה אני צריך להתנצל? מי שצריכים להתנצל זה איילה חסון וערוץ 10 שלקחו שיחה פרטית שהוקלטה בלי ידיעתי, החזיקו אותה שלושה שבועות והחליטו לפרסם אותה בטרם הסתיימו 30 ימי האבל של משפחת פרס. חבל לי שהם לא התחשבו ברגשות של המשפחה". לגבי הטענות על אמינות טענותיו הוסיף לוין כי "העובדות הן מדויקות אבל אני מצטער שבחרו לשדר שיחה פרטית. הסגנון הוא בוטה כי היה מדובר בשיחה אישית וחבל לי שהמשפחה נפגעה. הקליטו אותי בסתר, ללא ידיעתי וזה לא תקין. משפחת פרס זקוקה לימי האבל שלה וצר לי שאיילה חסון בחרה לפגוע בהם פגיעה מודעת וצינית".

מערוץ 10 נמסר בתגובה לטענותיו של של לוין: "אנו דוחים מכל וכל את טענותיו של עמירם לוין. הדברים אודות מר פרס נאמרו מיוזמתו של מר לוין מבלי שנשאל על העניין כלל, ותוך כדי הקלטת ריאיון עמו בנושא אחר לגמרי. איש לא דחק במר לוין לומר את הדברים שאמר. כפי שדיווחנו אמש במהלך השידור, מערכת 'שישי' החליטה שלא לפרסם את הדברים עד לתום השבעה על מות מר פרס".