עליזה בלוך הודיעה על פרישה מהמרוץ לראשות בית שמש

לאחר ש"הבית היהודי" החליטו על ריצה ברשימה משותפת בראשות המועמד העצמאי אלי כהן, הודיעה בלוך על פרישה מהמרוץ "בצער רב ומתוך ניסיון למנוע קרע בתוך המחנה הציוני בעיר"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/08/13 07:12 ח באלול התשעג

עליזה בלוך הודיעה על פרישה מהמרוץ לראשות בית שמש
יחצ, צילום: יחצ

לאחר ש“הבית היהודי“ החליטה לתמוך במועמד העצמאי אלי כהן לראשות העיר בית שמש, במסגרת רשימה מאוחדת, ולאחר מספר ימים בהם התלבטה בנושא, הודיעה אמש (ג‘) עליזה בלוך על הסרת מועמדותה בבחירות לראשות העיר.

”לאחר התחבטויות רבות ומתוך אחריות, אני מודיעה בזאת על פרישתי מההתמודדות הנוכחית על ראשות העיר בית שמש. אני עושה זאת בצער רב ומתוך ניסיון למנוע קרע בתוך המחנה הציוני בבית שמש“, הודיעה בלוך. לדבריה, היא בחרה להציג את מועמדותה מכיוון שחשה שהיא חייבת לשנות ”את מצבה העגום של בית שמש“.

בלוך טענה כי היא רצתה ”להביא לעיר שיח אחר של חזון ושל עומק, אך יתכן שהקרקע עדיין לא בשלה לכך. יצאתי למסע הזה מתוך כוונות טובות ובניקיון כפיים, ועם רוח זו אני ממשיכה את דרכי הלאה“. לדבריה, ”שקלתי במשך כמה ימים את כל האפשרויות יחד עם בני משפחתי ואנשים קרובים, ולבסוף החלטתי כי לא אהיה גורם העלול לפלג את המחנה הציוני. אסור לנו להחמיץ את ההזדמנות לשינוי המצב בעיר, ואני מאחלת לגוש הציוני הצלחה במימוש התקווה הגדולה לשינוי“.

”עלינו לזכור שהעיר האהובה הזו שייכת לנו, ושהדמוקרטיה היא אמצעי לבניית שלטון, ולא מטרה המקדשת את האמצעים. אסור לנו לשכוח מה האמצעי ומה המטרה, ושיש חיים גם אחרי הבחירות“, הוסיפה בלוך, ”אמשיך לפעול ככל יכולתי למען בית שמש ולמען תושביה על פי הערכים שאני מאמינה בהם, ועל פיהם חינכתי את ילדיי ואת תלמידיי. אני נשארת פה אתכם, אוהבת ומפרגנת על כל הדברים הטובים שקרו ועל אלו שעוד יקרו“.