עלה ל 3 מניין ההרוגים בקריסת החניון בת"א

לאחר לילה של חיפושים בחניון שקרס בת"א, אותרה גופתו של אחד הנעדרים. עד כה דווח על 3 הרוגים ועוד 4 נעדרים. ראש הממשלה: "אנחנו יודעים איפה הלכודים, עושים כל מאמץ להוציאם. יופקו הלקחים רבים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/09/16 07:47 ג באלול התשעו

עלה ל 3 מניין ההרוגים בקריסת החניון בת"א
משטרת ישראל, צילום: משטרת ישראל

בסיומו של ליל חיפושים קדחתניים של כוחות פיקוד העורף, כוחות כיבוי והצלה ומשטרה, אותרה גופתו של אחד הנעדרים בקריסת חניון הברזל ברמת החייל שבת"א. מניין ההרוגים באסון עומד על שלושה בני אדם, כשיש חשש כבד לחייהם של ארבעה לכודים נוספים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע אמש לסיור באתר האסון, כשהוא מלווה על ידי בכירים בפיקוד העורף ובמשטרה. "קיבלתי סקירה ממפקדי פיקוד העורף והמשטרה. נעשה פה מאמץ גדול לחלץ את הנעדרים. הכוחות מקצועיים מאוד, ואנחנו עושים כל מאמץ להוציא אותם", ציין נתניהו והוסיף כי "אנחנו יודעים איפה הם ומנסים להגיע אליהם. המטרה הראשונה היא להציל חיי בני אדם".

בצל פעולות החילוץ המאסיביות, בניסיון להגיע לכל הנעדרים, מתחילות להישאל שאלות רבות על מה שמסתמן כמחדל. זמן קצר לאחר הקריסה החלו להישמע טענות מצד פועלים שעבדו במקום. הם סיפרו על הקלות שבה קרס החניון, לטענתם בגלל כלי עבודה קלים יחסית, בנוסף הם טוענים כי התריעו מראש על הבעיות הרבות שצצו באתר טרם הקריסה. חברת דניה סיבוס שבנתה את החניון מסרה הצהרה ראשונית לקשורת. "החברה בוחנת את הסיבות לקריסה וכן את תוצאותיה והשלכותיה. ברגעים אלה דניה סיבוס ואפריקה ישראל נכסים מפנות את כל מאמציהן על מנת לתת מענה מהיר בשטח ומתמקדות בטיפול בנפגעי אירוע חמור זה".