עכשיו זה רשמי: הרב איגרא הודיע על ריצה לתפקיד הרב הראשי

הרב אליעזר איגרא הודיע רשמית על התמודדותו לתפקיד הרב הראשי ובימים הקרובים הוא יגיש את בקשתו הרשמית לועדת הבחירות. "חשוב שיבחר רב ראשי בעל ניסיון של דיין בבית הדין, המכיר את המערכת", אמר

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 30/06/13 14:51 כב בתמוז התשעג

עכשיו זה רשמי: הרב איגרא הודיע על ריצה לתפקיד הרב הראשי
מירי אמיתי, צילום: מירי אמיתי

הרב אליעזר איגרא הכריז היום (א‘) באופן רשמי כי הוא יתמודד על תפקיד הרב הראשי לישראל ובימים הקרובים הוא יגיש את בקשתו הרשמית לוועדת הבחירות. במסגרת הצהרה זו, השלים הרב איגרא איסוף של למעלה מ-20 חתימות מאנשי הגוף הבוחר, המאשרים את התמודדותו. בימים הקרובים תוגש מועמדותו הרשמית לוועדת הבחירות.

הרב אליעזר איגרא (59) הוא חובש הכיפה הסרוגה הראשון שהתמנה לדיין בבית הדין הרבני הגדול, אב בית הדין בבאר שבע ורב היישוב כפר מימון. הרב איגרא נחשב מקורב לרב עמאר, היה ממקימי ההתנחלות פסגות והכולל ביישוב ושירת בצה"ל בחיל השריון.

”רבנים ודיינים חשובים מכל החוגים, הציגו בפני את החשיבות לכך שהרב הראשי לישראל יהיה בעל ניסיון של דיין בבית הדין, רב המכיר את המערכת, הצרכים שלה והאתגרים הטמונים בה, ויודע להתמודד איתם באופן הנכון והמקצועי ביותר“, אמר היום הרב איגרא, ”לאור פנייתם של אלו, החלטתי להציג את מועמדותי לתפקיד הרב הראשי לישראל. בעת הזו אני רואה חשיבות גדולה לפעול ולקדם את הרבנות הראשית מתוך אחדות, הידברות והסכמה בין כל חלקי עם ישראל ובכך לקדש שם שמיים ולקרב את היהדות לכלל“.