עיריית תל אביב תארגן לכם את המדורה

בתל אביב כבר לא אוספים קרשים למדורות ל"ג בעומר. תמורת תשלום לא מועט, מארגנת העירייה מדורות מסודרות – ואפילו מרשמלו לקינוח

חדשות כיפה אורי פולק 17/05/11 00:00 יג באייר התשעא

לאסוף קרשים? זה פאסה. בעיריית תל אביב ישווקו השנה "חבילת ל"ג בעומר", בתשלום של 2,500 שקלים, במסגרתה ידאגו עובדי הרשות לפיתוח כלכלי של תל אביב להקים מדורות לכל המעוניינים בכך, מבלי כל מאמץ.

במסגרת הפרויקט תציע העירייה לא רק אספקת עצים ומחצלות, אלא גם הגשת תה, צליית תפוחי אדמה, חלוקת בצק לפיתות ואפילו מרשמלו, לקינוח. את החוויה ילווה מדריך מטעם העירייה, שידאג להפעיל את הילדים, זאת לצד איש עזר שיהיה אחראי על תפעול המדורה לכל הלילה.

אם המחיר קצת גדול עליכם, בעירייה מציעים חבילה צנועה יותר, בסך 1,500 שקלים, המסתכמת באספקת העצים ותפעול המדורה בלבד. בעירייה מציינים כי הפעלת המדורות מוגבלת לשעתיים בלבד, עד ארבעים משתתפים. כל המדורות יערכו בפארק יהושע שבגבול בין תל אביב לרמת גן.

החבילה זוכה לפופולאריות בעיקר בקרב גני הילדים וקבוצות חברים אשר לא מעוניינות בטרחה שבאיסוף הקרשים וארגון האירוע. מנהלת השיווק של החווה, רוית חבקוק, אומרת כי החבילה כבר נרכשה על ידי עשרה גנים. "לילדים הגדולים החוויה של איסוף הקרשים ברורה לי, אך לילדים הקטנים ממילא מבקשים מההורים להביא", היא מספרת.