עדיף M ל- 16 ולא טייסת F-16

פקודת השירות המשותף נולדה בדיוק מערכי הנאורות שהובילה התרבות היוונית. הרב אריה דרור קורא לבנות ישראל להדליק את האור ולהגיד ´לא´ לנאורות

חדשות כיפה הרב דרור אריה 25/12/16 12:08 כה בכסלו התשעז

עדיף M ל- 16 ולא טייסת F-16
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חג החנוכה הגיע ועמו המשפט הנצחי "בימים ההם בזמן הזה". שמונה נרות, שמונה אורות שנדלקו וידלקו לעד מול החושך של התרבות היוונית.

ההלכה כמו תמיד נותנת מקום של כבוד לנשים בהלכות חנוכה וזכר לבתו של מתתיהו שהאכילה מאכלי חלב את הצורר אשר חמד את יופייה- אנו מצווים לאכול מאכלי חלב, מעבר לכך נשים אסורות במלאכה בזמן שהנרות דולקים.

זמן שאסור במלאכה מאפשר התבוננות באור הנר ומעורר לחשיבה על תפקידנו האמתי בעת הזאת ועל האתגרים הרוחניים הנקרים לדרכנו בזמן הכל כך מיוחד הזה, זמן הגאולה.

פקודת השירות המשותף נכתבה בהשראה של מיעוט קיצוני, ארגוני נשים פמיניסטיים פציפיסטיים רדיקלים, אשר ביד אחת מנסחות את פקודת השילוב המגדרי, וביד השנייה מצביעות בעד סרבנות, תוך פעילות ב"קואליציית נשים לשלום", ועוד ארגוני שמאל קיצוני הנלחמים במדינת ישראל.

הצבא הקדוש שלנו נדבק בחיידק הנורא הזה עם שמונה שינויים עיקריים נגד הצניעות והטהרה, ברוח של כפייה נגד התורה שהיא נשמת ישראל ומקור גבורתו.

שמונה שינויים לכבות שמונה נרות:

א. בוטל הסעיף הקובע כי שילוב נשים מותנה בחוסר פגיעה בתפקוד המבצעי.

ב. רוח הפקודה קוראת למפקדים ליצור כמה שיותר מסגרות מעורבות ולהימנע מהפרדה.

ג. חיילים מחויבים להשתתף בטקסים רשמיים שתתקיים בהם שירת נשים.

ד. קצינים ונגדים לא יוכלו להימנע מלשרת ביחידות מעורבות.

ה. חיילים חייבים להשתתף בכל פעילות "תרבות" ואין פטור מטעמי דת ללא אישור מיוחד ממפקד בדרגת סגן אלוף.

ו. ניתן לשבץ חייל במסגרת מעורבת בהכשרות המקצועיות

ז. חיילת (דתית) לא יכולה לדרוש שלא להשתבץ ביחידה מעורבת.

ח. במקרים חריגים-לינה של חיילים וחיילות באותו חדר.

הפקודות כבר מיושמות בשטח ובנות דתיות נדהמות לא אחת מהמצב אליו נקלעו: שירותים ומקלחות משותפים, לינה משותפת והטרדות מיניות באחוזים שרק הולכים וגדלים.

הצבא וארגוני הנשים מנסים להפשיט את הבנות מעולם הערכים הטבעי שלהן, לקחת מהן את הנשיות שלהן, לעשות שימוש ציני ברצון האדיר של הבנות לתרום למדינה, לשכנע אותן בדמגוגיה זולה ש"די לאפליה" "ומי אמר שאת שווה פחות", "גם אישה יכולה להיות טייסת", "אל תקשיבו לגברים שרוצים שתלדו ותגדלו ילדים ולא תצאו מהבית".

אין ספק שזה סוחף, אין ספק שזה מדליק ואין ספק שאם ה"נאורות" מדברת כך קשה מאוד להישאר חשוכה ומיושנת.

גם אם בנות יכולות להיות טייסות לא פחות טובות מבנים, ואולי אף יותר, אך מי יבנה את הדור הבא? אין לבנים את מתנת החיים של היכולת להרות וללדת.

התרומה של אם ל- 16 גדולה בהרבה מטייסת f16 .בנות יוצרות חיים. בצבא לצערנו למען הגנת החיים צריך גם להרוג.

גם בזמן היוונים היו בנים ובנות שנסחפו אחרי התרבות היונית, אך הייתה אחת אמיצה שנלחמה על האמת גם אם היא לא פופולארית.

מן הסתם יש בנות שיעידו שלהן היה שירות מעולה ללא בעיות צניעות וכו', אך הדיון כאן הוא לא על פרטים,יש כאן מגמה, יש כאן אג'נדה של כפייה, ואסור לתת לזה יד.

בנות, הדליקו את האור. הצבא רוצה אתכן מכיוון שהוא יודע שאין אידאליסטיות מכן. דווקא בגלל אהבתינו לצבא, עלינו לראות את הנולד ולומר לא! נחרץ לניסיון לכבות את האור היהודי.

הכותב הוא ר"מ בישיבת ההסדר שדרות