סרטון חדש נלחם נגד "השד הדמוגרפי"

מחלקת ההסברה של מועצת יש"ע מפרסמת סרטון הסברה נוסף, הטוען כי דווקא ויתורים על שטחים בארץ ישראל עלולים לפגוע במגמה הדמוגרפית היהודית המתחזקת בישראל. צפו בסרטון

חדשות כיפה אורי פולק 27/09/11 11:59 כח באלול התשעא

סרטון חדש נלחם נגד "השד הדמוגרפי"
צילום מתוך הסרטון, צילום: צילום מתוך הסרטון

מחלקת ההסברה של מועצת יש"ע השיקה היום (ב') סרטון נוסף בכיכובו של השחקן גולן אזולאי, זאת בהתמודדות מול הטענות הדמוגרפיות הגורסות כי דווקא ויתור על ההתיישבות ביהודה ושומרון, אם בצעד חד צדדי ואם כחלק מתהליך של משא ומתן, תסייע למיצוב הדמוגרפיה היהודית בישראל.

הסרטון מציג את העובדות בנושא הדמוגרפיה היהודית והערבית מאז הקמתה של מדינת ישראל ועד היום, ומוכיח כי בניגוד לטענה הנשמעת מעת לעת, דווקא ויתורים על שטחים בארץ ישראל, עלולים לפגוע במגמה הדמוגרפית היהודית המתחזקת.

במועצת יש"ע טוענים כי דווקא בערב ראש השנה, תקופה בה מתפרסמים נתונים אודות הגידול באוכלוסייה בישראל, זהו הזמן לפרסם לציבור הרחב את ניתוח הנתונים ומשמעותם המדינית.

"בשנים האחרונות שבה ומופצת בציבור הטענה המפחידה שבעיית הדמוגרפיה תחסל את מדינת ישראל. העובדה שתחזיות שחורות מן העבר התבררו כרחוקות מן האמת ובחינה מדוקדקת של הנתונים והמגמות העתידיות בילודה כגון שיעור הפריון, ההגירה ועוד, מציגות דווקא תחזית מפתיעה ואופטימית ומחובתנו ליידע בכך את הציבור", מסביר יגאל דילמוני ממחלקת ההסברה של מועצת יש"ע.

כאמור, מדובר בסרטון השני שמשחררת המועצה, כשהסרטון הראשון עסק בזכות המשפטית וההיסטורית של עם ישראל על שטחי יהודה ושומרון. הסרטון זכה עד כה לפופולאריות רבה ולכ-800,000 צפיות באתר שיתוף הוידאו "יוטיוב".