סקר: נתניהו מתחזק. לפיד נחלש. יעלון נעלם

מפת המנדטים משתנה כשהליכוד ניצב בראש עם 28 מנדטים ויאיר לפיד ל-24. הבית היהודי ממשיך לדשדש עם 10 מנדטים. משה יעלוון לא עובר את אחוז החסימה. מרבית הנשאלים לא מרוצים מראש הממשלה וכן אוהבים את תכניתו הכלכלית של שר האוצר

חדשות כיפה 23/04/17 06:51 כז בניסן התשעז

סקר: נתניהו מתחזק. לפיד נחלש. יעלון נעלם
Miriam Alster, פלאש 90, צילום: Miriam Alster, פלאש 90

אם הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד שוב היתה המפלגה הגדולה בישראל הבית היהודי היתה ניצבת רק במקום החמישי. כך עולה מסקר שפורסם אמש בערוץ 2.

הסקר, שנערך ע"י מינה צמח ומנו גבע ממכון 'מדגם', מלמד כי הליכוד מתחזקת ועולה ל-28 מנדטים, בעוד שיש עתיד נחלשת ויורדת ל-24. הרשחמה המשותפת מתבססת במקום השלישי עם 13 מנדטים, המחנה הציוני עם 12 והבית היהודי עם 10 בלבד.

נתוני מנדטים נוסיפים מצביעים על כך שתכניתו של שר האוצר לא משפרת יותר מידי את מצבו כשכולנו מקבלת 7 מנדטים. ש"ס ויהדות התורה עם 7 מנדטים גם כן, ישראל ביתנו ומרץ עם 6. שר הביטחון לשעבר משה יעלון כלל לא עובר את אחוז החסימה.

עוד עולה מהסקר כי 61% מהנשאלים לא מרוצים מתפקודו של בנימין נתניהו כראש ממשלה, בעוד שליש מהם אמרו כי הם שבעי רצון. למרות שכולנו ממשיכה לדשדש בסקרים, רוב הציבור אוהב את תכניתו הכלכלית החדשה של שר האוצר כש-85% הביעו בה תמיכה ורק 5% מתנגדים לה.