סקר: הבית היהודי מתאושש מעט

לאחר הסקר בו צנח הבית היהודי מ-16 מנדטים ל-12 בלבד, בסקר חדש המפלגה עולה ל-13 מנדטים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/02/15 18:09 יד בשבט התשעה

סקר: הבית היהודי מתאושש מעט
shutterstock, צילום: shutterstock

הבית היהודי מתקשה להתאושש בעקבות פרשת שריונו של אלי אוחנה, אך בסקר חדש של ערוץ הכנסת הוא עולה מעט ונעמד על -13 מנדטים.

ביום שישי פורסם סקר בו צנח הבית היהודי מ-16 מנדטים בסקר קודם ל-12 מנדטים בלבד, צניחה של ארבעה מנדטים בפחות משבוע. בסקר החדש שביצע ערוץ הכנסת ושנערך על ידי מכון הסקרים פאנלס פוליטיקס הבית היהודי מתאושש מעט, אך עדיין לא מצליח לחזור לימים בו חזו לו -16 מנדטים ויותר.

עוד עולה בסקר כי מפלגת יחד של אלי ישי עוברת את אחוז החסימה ומקבלת ארבעה מנדטים, זאת בעקבות האיחוד עם עוצמה יהודית ביום חמישי שעבר. עם זאת יש לציין כי מדובר בסקר הבודק את המפלגה לאחר האיחוד עם עוצמה יהודית, כך שמבחינת מפלגת יחד יש עוד הרבה לאן להתקדם.

כזכור, בסקר וואלה שפורסם בשבוע שעבר עולה כי הבית היהודי צנח מ-16 מנדטים בסקר קודם ל-12 בלבד בסקר הנוכחי - אותו מספר מנדטים בו הם מחזיקים כיום.

בסקר, שנערך על ידי מכון הסקרים TNS טלסקר עבור וואלה נשאלו הנסקרים כיצד היו מתארים את תפקודו של בנט סביב נושא גיבוש רשימת המפלגה לכנסת והתוצאות נמוכות במיוחד. 29.1% השיבו שתפקודו של בנט לא היה טוב, ו-25.5% השיבו שתפקודו הייתה מאוד לא טוב. רק 8.9% מהנשאלים מאמינים שבנט התנהל בצורה טובה מאוד, ו-15.2% השיבו שהתנהלותו הייתה טובה. עם זאת, מצביעי הבית היהודי היו היחידים שסברו שהתנהלותו של בנט השבוע הייתה טובה, כש-21.5% הגדירו התנהלותו טובה מאוד ו-38.6% הגדירו אותה טובה.