סקר: הבית היהודי מקבלת 15 מנדטים ללא תקומה

סקר מפתיע של ערוץ הכנסת חושף כי הבית היהודי כמעט ולא נפגעת במידה ותקומה מתפצלת. ש"ס קורסת בעקבות הקמת מפלגתו של ישי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/12/14 14:15 כד בכסלו התשעה

סקר: הבית היהודי מקבלת 15 מנדטים ללא תקומה
Shutterstock, צילום: Shutterstock

סקר מפתיע של ערוץ הכנסת חושף כי בניגוד לתחזיות, הבית היהודי כמעט ולא נפגעת במידה ותקומה מתפצלת. על פי הסקר, שמתפרסם היום (ג'), על רקע המשך המשא ומתן בין נפתלי בנט לאורי אריאל, תקבל מפלגת הבית היהודי 15 מנדטים ללא תקומה.

בסקר, מגיעים הליכוד והעבודה עם תוצאה זהה של 22 מנדטים כל אחת במקום הראשון והשני, הבית היהודי ללא תקומה עם 15 מנדטים. מפלגת כולנו של כחלון מקבלת 10 מנדטים וכך גם יש עתיד. ישראל ביתנו מקבלת 9 מנדטים, יהדות התורה ומרץ על 7 מנדטים כל אחת, המפלגות הערביות מקבלות 15 מנדטים יחד וש"ס מקבלת 4 מדטים.

בסוף הרשימה, מגרדת בלבד את אחוז החסימה נמצאת המפלגה החדשה של אלי ישי. אתמול כזכור הצהיר ישי, וכמוהו גם שותפו החדש יוני שטבון, כי המפלגה תגיע למעל 10 מנדטים, אך מהסקר הנוכחי עולה כי המפלגה החדשה מצליחה בקושי להגיע לארבעה מנדטים, ותזוזה קטנה תגרום לכך שהיא לא תעבור את אחוז החסימה.

במסיבת עיתונאים שקיים אלי ישי אתמול במלון רמדה בירושלים הוא אמר "אין לי ספק שאני מקים מפלגה חדשה בידיים נקיות, ביושרה ובאמונה. אנחנו יוצאים לדרך חדשה, ובעזרת השם נהיה הפתעת הבחירות ונעבור את ה-10 מנדטים. העם רוצה סוף סוף לשבור את המחיצות בין דתיים לחילונים, בין אשכנזים לספרדים, יחד שבטי ישראל. העם איתנו כי העם רוצה צדק חברתי ודאגה לעניים, לשכבות החלשות, לפריפריה ולערי הפיתוח".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן