סקר: דוידי פרל מוביל במרוץ לראשות מועצת גוש עציון

מסקר מכון "מאגר מוחות" עולה כי כ-59% מתושבי גוש עציון מתכוונים להצביע למועמד דוידי פרל בבחירות למועצה שיתקיימו השבוע. יאיר וולף זוכה ל-39% תמיכה בלבד

חדשות כיפה אורי פולק 09/02/12 23:22 טז בשבט התשעב

סקר: דוידי פרל מוביל במרוץ לראשות מועצת גוש עציון

דוידי פרל מוביל במרוץ לראשות מועצת גוש עציון וזוכה ל-59% תמיכה - כך עולה מסקר מכון "מאגר מוחות" בראשות פרופ' יצחק כץ, שנערך השבוע לקראת הבחירות למועצת גוש עציון הצפויים להתקיים ביום שלישי הקרוב. המתמודד השני במרוץ, המועמד יאיר וולף, זוכה לשיעור של 39% תמיכה בלבד.

הסקר, שנערך השבוע, התבסס על 498 משיבים בגילאי 17 ומעלה, והוא משקף מדגם מייצג של תושבי המועצה האזורית גוש עציון. על פי הסקר, המועמד השלישי במרוץ, שם טוב חווה, זוכה ל-2% תמיכה בלבד. "שיעורי תמיכה אלו נשארים דומים מאוד גם בקרב בעלי הדעה שבטוח יגיעו לבחירות - 58% לדוידי פרל ו 40% ליאיר וולף. פער של 18% בשיער התמיכה בין שני המועמדים", מציין פרופ' כץ.

לפי הסקר, הישובים בהם שיעור התמיכה בדוידי פרל הוא הגבוה ביותר הם ראש צורים (50%), כרמי צור (40%), נוקדים/כפר אלדד (39%), אלון שבות (33%), בת עין (31%), מגדל עוז (31%). פער התמיכה בישובים אלו בין פרל לוולף הוא גדול ונע בין 15% ל 45%. מנגד זוכה וולף לתמיכה רבה ביישובים מעלה עמוס (80%), מיצד (64% תמיכה) ואלעזר (38% תמיכה). פער התמיכה בהם גדול, והוא נע בין 37% ל 80%.

כמו כן מצביע הסקר על אחוז גבוה של התעניינות במרוץ הפוליטי בגוש עציון, כשכ-70% מהנשאלים מציינים כי יבואו בוודאות להצביע, או מציינים כי הסיכויים שיבואו להצביע גבוהים (כ-26% מהנשאלים).

ממטה הבחירות של דוידי פרל נמסר בתגובה כי "תוצאות הסקר מדגישות את רצונם האמיתי של תושבי גוש עציון אשר מעוניינים במנהיג ערכי וישר שיעמוד לראשות המועצה. אין לנו ספק כי דוידי ידע להוביל לשינוי הנדרש בגוש בכלל התחומים תוך שיתוף פעולה מעלה עם התושבים".

במטה הדגישו כי "יש לציין כי לפי הסקר עדיין קיימים מתלבטים רבים אשר עדיין לא הכריעו כיצד יצביעו בבחירות הקרובות ועל כן אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ כדי להפוך את הסקר למציאות ולהביא לשינוי ורוח חדשה בגוש עציון".