סקרים אחרונים לפני הבחירות: הבית היהודי מקבלת במקסימום 12 מנדטים

בסקרים שמתפרסמים הבוקר בידיעות אחרונות ובוואלה עולה כי הבית היהודי מקבלת 11-12 מנדטים. יחד מקבלת 4 מנדטים. המחנה הציוני מנצחת, אך הליכוד מקטינה את הפער

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/03/15 08:28 כב באדר התשעה

סקרים אחרונים לפני הבחירות: הבית היהודי מקבלת במקסימום 12 מנדטים
shutterstock, צילום: shutterstock

ארבעה ימים לבחירות הכלליות והבוקר מתפרסמים הסקרים האחרונים למערכת הבחירות הזו.

על פי סקר וואלה שבוצע על ידי מכון הסקרים TNS טלסקר, עולה כי הבית היהודי מקבלת 11 מנדטים בלבד, הכמות הקטנה ביותר אליה הגיעה בשבועות האחרונים, אך ללא שינוי לעומת השבוע שעבר.

בסקר וואלה עולה כי המחנה הציוני מקבלת 25 מנדטים, מנדט אחד יותר מבשבוע שעבר, והליכוד נחלשת מעט מהשבוע שעבר, אז קיבלה 24 מנדטים, ל-23 בלבד. הרשימה המשותפת ויש עתיד מקבלות כל אחת 12 מנדטים, הבית היהודי כאמור עם 11 מנדטים, כולנו עם 9 מנדטים, ש"ס ויהדות התורה מקבלות כל אחת 7 מנדטים, ישראל ביתנו מקבלת 6 מנדטים ומפלגת יחד ומרצ מתנדנדות על אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד.

בסקר של ידיעות אחרונות המתפרסם אף הוא הבוקר, ושבוצע על ידי מכון הסקרים מדגם של מינה צמח ומנו גבע, עולה כי הבית היהודי מקבלת 12 מנדטים, זאת לצד יש עתיד המקבלת אף היא סכום זהה.

המחנה הציוני מקבלת 26 מנדטים, זאת לעומת הליכוד שמקבלת 22 מנדטים. הרשימה הערבית מקבלת 13 מנדטים, כולנו מקבלת 8 מנדטים, ש"ס מקבלת 7 מנדטים, יהדות התורה 6 מנדטים, ישראל ביתנו ומרצ מקבלות כל אחת 5 מנדטים ויחד סוגרת את הרשימה עם 4 מנדטים, רק מעט מעל אחוז החסימה.