סניפי "בני עקיבא" יעסקו השבת בחזרתו של שליט

ראשי התנועה החליטו כי כלל הסניפים יעסקו בשבת הקרובה בחזרתו של החייל גלעד שליט. מזכ"ל התנועה: "חשוב לנו להדגיש את חשיבות הצלת השבויים"

חדשות כיפה אורי פולק 18/10/11 16:18 כ בתשרי התשעב

סניפי "בני עקיבא" יעסקו השבת בחזרתו של שליט
יחסי ציבור, צילום: יחסי ציבור

תנועת "בני עקיבא" שיגרה תוכן לפעילות מיוחדת שתעסוק בחזרתו של החייל השבוי, גלעד שליט. בתנועה מתכוונים כי כלל הסניפים יעסקו בשבת הקרובה בחזרתו של שליט ו"יתחברו לשמחה, להתרגשות, לרגשות המעורבים ולעובדת היותה של התנועה חלק מהעם".

בעקבות חזרתו של שליט, החליטו ראשי התנועה לשלוח מערך פעולה לכלל הסניפים, שיעסקו כאמור בחזרתו של גלעד. ב"בני עקיבא" מסרו לכיפה כי "'בני עקיבא' היא תנועה של עם, תנועה המתאימה עצמה לצרכים המשתנים של העם והמדינה".

"אנחנו כתנועה שמחים בשמחתם של משפחת שליט ובשמחתו של עם ישראל כולו", אמר דני הירשברג, מזכ"ל התנועה. לדבריו, "אנחנו מבינים את המורכבות שבנושא ולכן החלטנו לשלוח לכל הסניפים בארץ מערך פעולות העוסק בהחזרתו של גלעד שליט.חשוב לנו להעביר לכל החניכים ערכים שונים הנלמדים מהסיפור הזה, כמו ענווה והצלת שבויים, שמחה גדולה כחלק מעם ישראל ותפילות למען חיילי מדינת ישראל".

הירשברג ציין כי "הפעולות תהיינה מותאמות לגילאים השונים, כל שבט ושכבת גיל בהתאם לרמת ההבנה והחשיפה המתבקשת". בהתייחס לשחרור המחבלים במסגרת העסקה אמר הירשברג כי "אנחנו מתפללים שהמחבלים שהמדינה שחררה בעסקה לא ישובו לסורם ושלא נדע עוד צער".