סמוטריץ' מרגיע: "אין שום היערכות לפינוי מיידי"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב בקבוצות ווטסאפ מצומצמות של פעילי הבית היהודי כי נעשים ניסיונות להשאיר את עמונה על אותה הגבעה באמצעות מתווה נכסי נפקדים אך מתנהלים ויכוחים קשים עם היועמ"ש בנוגע למתווה

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 08/12/16 22:06 ח בכסלו התשעז

סמוטריץ' מרגיע: "אין שום היערכות לפינוי מיידי"
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

בקבוצות ווטסאפ פנימיות של פעילים בבית היהודי כתב לאחרונה ח"כ בצלאל סמוטריץ' כי פינוי עמונה ככל הנראה לא יתרחש בימים הקרובים. "ליברמן טוען שאין שום היערכות לפינוי מיידי. אנחנו דורשים כעת גם מראש הממשלה להבהיר את זה" כתב ח"כ סמוטריץ' לפעילים.

מעבר להבטחותיהם של ליברמן ונתניהו, כתב סמוטריץ' כי "מחר תוגש בקשת ארכה של חודש לבג"ץ. נקווה שייתן. אנחנו צריכים זמן ליישם את מתווה נכסי הנפקדים ולהשאיר את עמונה על ההר".

מתווה נכסי נפקדים, כידוע, שנוי במחלוקת ולא ברור על פי אילו קווי מתאר הוא יצא אל הפועל. סמוטריץ' כתב כי "לגבי המתווה עצמו - יש לנו כעת ויכוח קשה עם היועץ על האופן שבו יבוצע המתווה. מקווה שנצלח גם את המשוכה הזו. החשש כמובן הוא שבג"ץ יפסול את המתווה הזה, אבל זה חשש שקיים ממילא גם לגבי החוק".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן