סמוטריץ': "הפנטזיה הראשונה שלי היא שתהיה תקשורת הגונה, הוגנת, מכובדת"

בצלאל סמוטריץ' עלה לשידור ברשת ב' "אני מקבל ציונים מעשרות האלפים שבחרו בי. בכם אף אחד לא בחר. אתם קליקה קטנה של אנשים, שממנה את עצמכם, אתם מוכיחים כמה התקשורת במדינת ישראל זקוקה לרפורמה"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 15/09/16 15:53 יב באלול התשעו

סמוטריץ': "הפנטזיה הראשונה שלי היא שתהיה תקשורת הגונה, הוגנת, מכובדת"
דוברות, צילום: דוברות

"הפנטזיה הראשונה שלי שאני חולם עליה גם ביום וגם בלילה, ולהערכתי היא משותפת לרוב אזרחי ישראל, היא שבראש ובראשונה במדינת ישראל תהיה תקשורת הגונה, הוגנת, מכובדת" אמר ח"כ בצלאל סמוטריץ' לרינה מצליח ויואב קרקובסקי בראיון לרשת ב', סמוטריץ' ביקש לעלות לשידור לאחר שמצליח וקרקובסקי לעגו לו בתכניתם."תקשורת כזאת שלא יושבים בה שני מראיינים שחושבים בדיוק אותו הדבר, מחזיקים את המיקרופון הציבורי, מרישם לעצמם לזלז ולבוז באדם שחושב אחרת מהם. אתם לא הייתם מעיזים לדבר בצורה רדודה, נמוכה ומזלזלת באף חבר כנסת מהשמאל במדינת ישראל".

קרקובסקי ומצליח השמיעו מספר פעמים את הקלטתו של ח"כ סמוטריץ' מערוץ הכנסת שהתפרסמה אתמול וחוללה סערה. סמוטריץ' התארח בתכנית בנושא הסטטוס קוו ובמהלך דיון בנושא חד מיניים אמר כי "מה עושה בן אדם שיש לו נטייה והוא לא יכול לממש אותה? זו שאלה קשה. גם לי יש פנטזיות מיניות שאני לא יכול לממש כנראה, כמו כולנו. אני אומר את זה בציניות. אני מתכוון שכל אדם, דתי וחילוני כאחד צריך לדעת לשלוט בעצמו וצריך לדעת לשלוט ביצריו".

קרקובסקי ומצליח שידרו את ההקלטה והתבטאו באופן ציני ומלגלג על ח"כ סמוטריץ'. כשעלה לשידור אמר "אתם דיברתם עלי בהעדרי כמה שרק רציתם בשעה הקודמת. אתם זילזלתם וביזיתם כדרככם כל מי שחושב אחרת מכם. אני לא צריך ציונים רינה לא ממך ולא ממך קרקובסקי. אני מקבל ציונים מעשרות האלפים שבחרו בי. בכם אף אחד לא בחר. אתם קליקה קטנה של אנשים, חבר מביא חבר, שממנה את עצמכם, אתם מוכיחים כמה התקשורת במדינת ישראל זקוקה לרפורמה" זעק סמוטריץ'.

סמוטריץ' קרא לקרקובסקי ומצליח "עיתונאים קטנים" והוסיף "אני חושב שאתם לא ראויים שאני אנהל איתכם שיח ענייני. אני מנהל שיח ומתראיין אצל מי שמכבד אותי ואת דעותי ובעיקר את הרבה מאוד האנשים שבחרו אותי כשליח ציבור לכנסת, את עשרות ומאות האלפים שמזדהים עם הדעות שלי. תתרגלו, אתם מיעוט במדינה הזאת. המחשבה שלכם שמותר לכם לנכס לעצמכם את המיקורופון. התקשרו אלי אזרחים ושלחו לי הקלטה של הזלזול והשחצנות שלכם. אתם לא הייתם מעיזים לדבר בסגנון שבו דיברתם על אף אחד מהשמאל".