סמוטריץ': הנוער מתדרדר בגלל סמים לא בגלל תג מחיר

לדברי סמוטריץ' על שירות הביטחון הכללי לעסוק בפיגועי הטרור ולא באירועי תג מחיר

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 25/02/16 14:11 טז באדר א'

סמוטריץ': הנוער מתדרדר בגלל סמים לא בגלל תג מחיר
Miriam Alster, פלאש 90, צילום: Miriam Alster, פלאש 90

"אני הייתי מצפה שנבדוק כמה פיגועי טרור היו בזמן האחרון, זה יותר חמור מאירועי תג מחיר" כך אמר הבוקר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', על נתוני שהציגו היום (ה') על אירועי תג מחיר בגלי צה"ל.

"אני שמח לשמוע שבסך הכל היו 11 אירועים בתקופה האחרונה" אמר סמוטריץ', והוסיף כי ההארכה של צווי המעצר המנהליים הם לא ההחלטה הכי נכונה שניתן לבצע "אם משטרת ישראל תשים במעצרים מנהליים כמה אלפים אז גם הפשע ברחובות ירד בצורה דרסטית אבל אנחנו חיים במדינה דמוקרטית".

עוד הוסיף סמוטריץ' כי "יש לנו אינטרס מובהק למגר את התופעה הפסולה, אבל אני לא בטוחה שרק המעצרים המנהליים של השב"כ פעלו כאן בעניין. מספר התג מחיר יורד לא רק בגלל המעצרים של השב"כ, אלא גם בזכות ההתיישבות".

"גם ההתיישבות לוקחת את האחריות בשטח כדי לנסות לצמצם את תופעת תג מחיר. השב"כ פועל בהצלחות מאוד מצומצות, דווקא הפעולות שלנו עובדות הרבה יותר" טוען סמוטריץ', שלדבריו השב"כ נכשל בטיפול בטרור.

"סחר בסמים, זו תופעה שמדרדרת יותר את הנוער מאירועי תג מחיר. תג מחיר היא תופעה פסולה אבל יש עוד הרבה תופעות חמורות, אני מניח שצריך למגר את הפשיעה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן