סלומינסקי מבקש לשנות את מועד הופעת ´האבנים המתגלגלות´

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי פנה לאמרגן שוקי וייס בבקשה לשנות את מועד הופעת הלהקה שמתחילה ביום חג השבועות. "מנע חילול שבת של שוטרים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/03/14 11:31 כה באדר ב'

סלומינסקי מבקש לשנות את מועד הופעת ´האבנים המתגלגלות´

ח"כ ניסן סלומינסקי יו"ר ועדת הכספים (הבית היהודי) פנה אמש לאמרגן שוקי וייס בבקשה לשנות את מועד ההופעה של להקת "האבנים המתגלגלות" וזאת בשל חג השבועות.

סלומינסקי הדגיש במכתבו כי פנו אליו שומרי מסורת רבים שהתענינו בקניית כרטיסים להופעה אך התאכזבו לגלות כי ההופעה עצמה מתחילה בחג השבועות .

כמו כן כתב במכתבו: "כי ידוע ומפורסמת חג השבועות החל פעם בשנה ובו על פי המסורת נתנה התורה לעם ישראל בהר סיני.זה הוא החג שבu נפגשים כל קצוות ישראל ללימוד יהדות".

"קיום ההופעה ביום זה גורמת למשטרת ישראל ולעובדי עיריית תל אביב לחלל את החג החל משעת הצהריים ,במקום להיות עם המשפחה והילדים הם יצטרכו להיות ברחובות תל אביב לנווט את עומסי התנועה שיבוא בגינם של מאות אלפי אנשים שיבואו לחזות במופע", מוסיף סלומינסקי.

"ברצוני להדגיש כי אני שמח על כל אומן והרכב המגיעים להופעה בישראל ובמיוחד המפורסמים שבהם, דבר המעיד על היותה של ישראל יעד מכובד במפת התרבות העולמית. אני סבור כי ניתן לקיים הופעות אלו עם רגישות והתחשבות בקודשי ישראל ובציבור שומר המסורת".