סלומינסקי: לו היינו מגלים פחות להיטות במו"מ הכל היה נראה אחרת

ח"כ ניסן סלומינסקי השתעשע בערוץ הכנסת ברעיון חבירה להרצוג והאשים את הבית היהודי בקשיים במשא ומתן הקואליציוני ואמר כי הוא היה להוט מידי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 19/04/15 15:05 ל בניסן התשעה

סלומינסקי: לו היינו מגלים פחות להיטות במו"מ הכל היה נראה אחרת
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אין זה סוד שבבית היהודי מתוסכלים מההתקדמות או יותר נכון מחוסר ההתקדמות במשא ומתן עם הליכוד בנוגע להצטרפות לממשלה. היום פרק חבר הכנסת ניסן סלומינסקי את תסכולו בערוץ הכנסת והשתעשע באפשרות לחבור להרצוג.

"אם נבין שביבי מורח אותנו והולך לאחדות עם בוז'י והחרדים, תמיד אפשר למשוך את התמיכה בנתניהו ולהעביר אותה להרצוג". את הדברים אמר סלומינסקי בתכנית "אולפן פתוח" למרות שדי ברור שגם הוא יודע שאפשרות כזאת היא רחוקה מאד.

סלומינסקי גם הטיח ביקורת בהתנהלותו של יו"ר הבית היהודי במשא ומתן מול הליכוד, "אם לא היינו מגלים להיטות יתר במשא ומתן, הכל היה מתהפך", אמר.

הבוקר פורסם ש-40 ראשי סניפים התכנסו בליל יום השואה לטקס זיכרון ולדיון בתוצאות הבחירות, במהלך הדיון הוטחה ביקורת קשה בנפתלי בנט חלק מראשי הסניפים קראו לצמצם סמכויותיו של בנט, תוך כדי שהם טוענים בנוסף כי יועצים מוליכים אותו שולל.

חברת הכנסת איילת שקד התייחסה לדברים בגל"צ ואמרה בתגובה, "אני גאה שאני חלק ממפלגה דמוקרטית. יש לנו ראשי פעילים בכל הארץ וזה לגיטימי שיש להם מה להגיד ויש להם ביקורת. כשיסתיים המו"מ הקואליציוני נעשה הפקת לקחים. אני חושבת שכולם מאוד מעריכים את המקום שבנט הביא אותנו אליו. וגם אם עושים טעויות זה דבר טבעי".

שקד גם התייחסה לסוגיית תיק הדתות שנמצא במרכז המשבר הנוכחי כשגם ש"ס חושקת בו, והבהירה כי לא ילך לש"ס גם עם על כך יתפוצץ המשא ומתן הקואליציוני. "תיק הדתות לא ילך לש"ס גם אם על כך יתפוצץ המו"מ. הבית היהודי לא יפקיר את כל ההישגים שלו בתיק הזה".