סלומינסקי: הפיגוע בעפולה הוא המשך מדיניות שחרור המחבלים

חייל צה"ל נרצח בפיגוע דקירה בתחנה המרכזית עפולה. ח"כים מהימין, בתגובה, גינו את המשך מדיניות שחרור המחבלים. חוטובלי: "אבו מאזן נוקט בטקטיקה עקיפה של פגיעה בישראל"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 13/11/13 12:44 י בכסלו התשעד

סלומינסקי: הפיגוע בעפולה הוא המשך מדיניות שחרור המחבלים
משטרת ישראל, צילום: משטרת ישראל

חייל צה“ל נרצח היום (ד‘) בפיגוע דקירה שהתרחש בתחנה המרכזית בעפולה. החייל נדקר על-ידי צעיר פלסטיני בזמן שהיה בדרכו לבסיס. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את החייל לבית החולים ”העמק“ בעפולה, כשהוא סובל מדקירות בכל גופו, ומפצע עמוק בצווארו. לאחר מאבק ממושך על חייו, החייל נפטר מפצעיו.

המחבל נתפס על-ידי מאבטחים אשר היו במקום והועבר לתחקור כוחות הביטחון.

סגנית שר התחבורה, ציפי חוטובלי, האשימה היום את הרשות הפלסטינית באחריות לפיגוע: ”אבו מאזן נוקט בטקטיקה עקיפה של פגיעה בישראל. הרג יהודים כבר לא מתבצע על ידי גורמים הכפופים לרשות, אלא באמצעות 'הרחוב הפלסטיני', שמוזן יום יום מפרופגנדה אנטי ישראלית. אי אפשר להמשיך לדבר שלום כאשר פני הרשות לטרור“.

ח“כ ניסן סלומינסקי, יו“ר ועדת הכספים של הכנסת, התייחס אף הוא לפיגוע ואמר כי ”מדובר בעוד תוצאה ישירה של מדיניות שחרור המחבלים שנוקטת ישראל. אנו ממשיכים לבצע ויתורים קשים העולים בחיי אדם בעוד הפלסטינים ממשיכים לעסוק בדיבורים“. לדברי סלומינסקי, ”המצב הנוכחי בו ישראל מסכנת את בניה ובנותיה בעוד ברשות חוגגים את שחרורם של מרצחים - הוא בלתי נסבל ויש להפסיקו מיד“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן